🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21558.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

توییتر قبل از ری‌توییت مقالات کاربر را به خواندن آن‌ها تشویق می‌کند

بسیاری از کاربران توییتر بدون خواندن مقالات آن‌ها را ری‌توییت کرده و در برخی موارد موجی از گفتگوهای جنجالی و خشن را به راه می‌اندازند. توییتر برای جلوگیری از این اتفاق در حال آزمایش قابلیت ...

بسیاری از کاربران توییتر بدون خواندن مقالات آن‌ها را ری‌توییت کرده و در برخی موارد موجی از گفتگوهای جنجالی و خشن را به راه می‌اندازند. توییتر برای جلوگیری از این اتفاق در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای کاربران اندروید است که کاربر را پیش از ری‌توییت کردن مقاله به خواندن آن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - تشویق می‌کند.

به کمک - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - این قابلیت اگر کاربر پیش از خواندن مقاله‌ تصمیم بگیرد آن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - را ری‌توییت کند، توییتر ممکن است از او بخواهد تا مقاله را مطالعه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - کند. این قابلیت در حال حاضر فقط برای کاربران انگلیسی زبان اندروید در حال آزمایش بوده و توییتر در مورد فعال کردن آن برای سیستم عامل‌های دیگر صحبتی نکرده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان

توییتر با انتشار پستی اعلام کرد: «اشتراک گذاری یک مقاله می‌تواند جرقه ایجاد گفتگو را - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - بزند، بنابراین بهتر است پیش از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - توییت کردن آن را بخوانید. برای ترویج بحث‌های آگاهانه در حال آزمایش قابلیت جدیدی در اندروید هستیم. اگر بخواهید مقاله‌ای را بدون باز کردن ری توییت کنید، ممکن است از شما بخواهیم تا اول آن را باز کنید.»

این قابلیت یکی از آخرین اقدامات توییتر در زمینه مبارزه با پخش اخبار جعلی و تشویق کاربران به شرکت در بحث‌های معنی دار و مفید است. این شبکه اجتماعی اوایل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - خرداد ماه امسال قابلیت محدود کردن پاسخ دادن به توییت ها را در اندروید، iOS و نسخه وب آزمایش کرد. به کمک این قابلیت که در حال حاضر برای عده محدودی از کاربران فعال شده، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کردکوی استان گلستان - امکان پاسخ دادن به توییت‌ها برای همه، دنبال شوندگان و یا کاربرانی که منشن شده‌اند به وجود آمده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone