🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  4. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31519.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

معیار انتخاب فروشگاه‌های اینترنتی توزیع‌کننده گوشت به نرخ دولتی نامشخص است

صف‌های طویل دریافت گوشت به قیمت دولتی توسط مردم باعث شده دولت فکری به حال عرضه این گوشت‌ها کند و تصمیم بگیرد که فروش اینترنتی آنها را هم فراهم کند. با این حال زمانی که شرکت ...

صف‌های طویل دریافت گوشت به قیمت دولتی توسط مردم باعث شده دولت فکری به حال - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - عرضه این گوشت‌ها کند و تصمیم بگیرد که فروش اینترنتی آنها را هم فراهم کند. با این حال زمانی که شرکت پشتیبانی امور دام - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - استان تهران اعلام کرد مسئولیت این موضوع به دو سایت اینترنتی یخچال و بروزرسان سپرده شده است، شبهاتی درباره چرایی انتخاب این دو سایت و وجود رانت در بین کاربران به وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - آمد. دو فروشگاه اینترنتی یخچال و بروزرسان دو سایت تازه تاسیس هستند و معلوم نیست که بتوانند از پس این ماموریت بر بیایند یا خیر.

«محمدرضا عباسی‌فرد»، از مدیران سایت بروزرسان در گفتگو با دیجیاتو و در پاسخ به این سوال که اساساً آیا این فروشگاه تازه‌تاسیس که در شهریورماه آغاز به کار کرده، می‌تواند از لحاظ لجستیکی نیازها را برآورده کند یا خیر، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - می‌گوید که شاید بروزرسان در امر زمینه تجارت الکترونیک تازه‌کار به نظر بیاید، اما در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - زمینه لجستیک و توزیع مواد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - مصرفی روزانه سابقه‌ای ۱۵ ساله و نیروهایی قوی دارد:

«به لطف تجربه‌ در یک شرکت توزیع بزرگ، سال‌هاست در زمینه توزیع اینگونه مواد فعالیت داریم و انبارها و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - ماشین‌های زیادی هم داریم. بحث فروش اینترنتی گوشت هم که هم‌اکنون - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - مطرح است در حقیقت یک - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - نوع واسطه‌گری است و ما خودمان قرار نیست گوشت را بفروشیم. سایت بروزرسان یک بستر است تا همه شرکت‌ها در آن مشغول به فروش - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - کالاهای پرمصرف خود شوند و در زمینه عرضه گوشت دولتی هم با  پشتیبانی امور دام تهران در تعامل هستیم. ما سفارشات مردم را ثبت می‌‌کنیم و بعد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - از اعلام آنها، گوشت را - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - از آنجا تحویل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - گرفته و به دست مردم می‌رسانیم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران

او ضمن ابراز بی‌اطلاعی از جزییات فعالیت سایت یخچال که به عنوان دومین مجموعه توزیع کننده گوشت دولتی حساب انتخاب شده است، می‌گوید که خودشان نزدیک - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - به سه هفته است که مشغول دریافت سفارشات مردم و ارسال آنها هستند و تاکنون به هیچ مشکلی برخورد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - نکرده‌اند: :«این موضوع از بخش نظرات مردم که در سایت هم گذاشته شده کاملا مشهود است.»

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران

عباسی فرد می‌گوید که طبیعتا حجم سفارشات در این چند هفته بسیار بیشتر شده و از هفته پیش که تلویزیون هم این موضوع را - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - اعلام کرد، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - باز هم با سفارشات بیشتری روبرو شده‌اند اما آنها زیرساخت‌های فنی لازم را آماده کرده بودند و در حال - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - حاضر هم در تلاش هستند تا نیروی انسانی بخش پشتیبانی و انبار خود را بیشتر کنند.

عباسی‌فرد در پاسخ به این سوال که این مجموعه چگونه به عنوان فروشگاه منتخب، از سوی تصمیم‌گیران انتخاب شده است و آیا فراخوانی و یا مزایده‌ای از سوی دولت اعلام شده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - یا خیر، اظهار بی‌اطلاعی می‌کند اما تاکید دارد که مساله، فروش گوشت نیست و صرفا توزیع آن به سایت آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - محول شده است. یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - دلایل انتخاب بروزرسان نیز داشتن زیرساخت لجستیکی با خودروهای یخچال‌دار بوده است: «در زمینه عرضه گوشت دولتی، سود چندانی به سایت نمی‌رسد و ما این وظیفه را برای خدمت به مردم و تنظیم بازار قبول کردیم و این به نوعی مسئولیت اجتماعی است.»

او می‌گوید با اینکه مجموعه‌هایی چون اسنپ‌فود و دیجی‌کالا Fresh در زمینه فروش کالاهای تند مصرف FMCG فعالیت خوبی دارند ولی تجربه‌شان در امر توزیع کمتر است و نوع عملکرد بروزرسان هم کاملا متفاوت از این سایت‌هاست. وی همچنین فرضیه وجود رانت را نیز رد می‌کند و می‌گوید:

«بیش از ۴هزار محصول در سایت ما وجود دارد که محصولات آنها را توزیع می‌کنیم. اسم برزورسان در جامعه تجارت الکترونیک تازه است ولی سابقه خوبی در آن وجود دارد. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - ما یک شرکت کاملاً خصوصی هستیم و با اطمینان می‌گویم که به هیچ ارگان دولتی و حاکمیتی وصل نیستیم.»

همانطور که گفته شد در حال حاضر دو سایت بروزرسان و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - یخچال وظیفه ارائه گوشت دولتی به مردم را پیدا کرده‌اند و البته هنوز این پرسش بی‌پاسخ باقیست که چگونه و براساس چه فرایندی، این دو سایت برای انجام این ماموریت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تنکابن استان مازندران - برگزیده شده‌اند. هرچند، بر اساس آخرین اظهارات مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران، قرار است سایت‌های دیگری مثل مستر قصاب نیز به این توزیع‌کننده‌ها اضافه شوند. با این حال بازهم مشخص نیست که معیار انتخاب سایت‌های جدید دقیقاً چیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آگرین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام وقت بخیر آیا یه سوال داشتم چشمه کیله تنکابن تعمیر اجاق گاز و فر نف B57VS24H0B هم دارید
پاسخ: بله در چشمه کیله شهر تنکابن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone