🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  4. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31521.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سومین رویداد سوار ابرها برگزار می‌شود

سومین رویداد «سوار ابرها» ۵ اسفند ۹۷ توسط آروان در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود. آروان می‌گوید سوار ابرها، رویدادی فناورانه است برای آنانی که رویاهای بزرگ دارند، برای کسانی‌که دنیا را جور دیگری می‌بینند ...

سومین رویداد «سوار ابرها» ۵ اسفند ۹۷ توسط آروان در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود. آروان می‌گوید سوار ابرها، رویدادی فناورانه است برای آنانی که رویاهای بزرگ دارند، برای کسانی‌که دنیا را جور دیگری می‌بینند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرودشت استان فارس - و فناوری - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرودشت استان فارس - ابری را برای ساختن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرودشت استان فارس - بهتر آن به‌کار می‌گیرند.

آروان؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرودشت استان فارس - تنها عرضه‌کننده‌ی زیرساخت یکپارچه‌ی ابری در ایران، به‌دنبال آن است تا در رویداد سوار ابرهای امسال به دغدغه‌های کسب‌وکاری شما که راهکارهای ابری به آن پاسخ می‌دهند بپردازد، جدیدترین دانسته‌ها و دستاوردهایش را در در زمینه‌های شبکه‌ی توزیع محتوا (CDN ،(CDN‌ بانکی، امنیت ابری، رایانش ابری، فضای ابری، PaaS، پلتفرم ویدیو، پخش - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرودشت استان فارس - زنده و تبلیغات ویدیو با شما به اشتراک بگذارد و مسیری برای رویاسازی‌های مشترک‌ بسازد.

پذیرش این رویداد از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و در ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸ با سخنرانی‌های فنی و تبادل دانسته‌های زیرساخت‌ فرهنگی در مسیر رشد کسب‌وکارها ادامه خواهد داشت. ثبت نام در این رویداد رایگان است و اگر شما می‌خواهید در آن شرکت کنید - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرودشت استان فارس - تنها کافی‌ست تا وارد این لینک شوید و ثبت نام کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone