🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  3. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  4. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  5. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24874.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اینتل از NUC جدیدش رونمایی کرد؛ کامپیوتر گیمینگ کوچک با قابلیت ارتقاء آسان

اینتل از جدیدترین کامپیوتر کوچک خود معروف به NUC یا «واحد پردازش آینده» در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد. این کامپیوتر کوچک Ghost Canyon نام داشته و کاربر به راحتی می تواند پردازنده مرکزی، پردازشگر ...

اینتل از جدیدترین کامپیوتر کوچک خود معروف به NUC یا «واحد پردازش آینده» در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد. این - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - کامپیوتر کوچک Ghost Canyon نام داشته و کاربر به راحتی می تواند پردازنده مرکزی، پردازشگر گرافیکی، رم و فضای ذخیره سازی را با کمترین دردسر تعویض - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - کند.

NUC جدید از پردازنده نسل نهم اینتل Core H (از Core i5 تا Core i9) پشتیبانی می کند. این کامپیوتر از سیستمی به نام Compute Element برخوردار است که اجازه آپگرید کردن CPU با تعویض قسمتی که - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - مادربرد، پردازنده و پورت های I/O در آن قرار گرفته اند را می دهد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان

اینتل در - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - نمایشگاه CES دو سال قبل از کوچکترین کامپیوتر گیمینگ خود یعنی Hades Canyon (یا NUC 8) رونمایی کرد. این مدل قابلیت ارتقاء نداشت. حال اینتل با جانشین این مدل یعنی NUC 9 Extreme که با اسم رمز Ghost - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - Canyon شناخته می شود، قابلیت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - تعویض CPU، GPU، رم، فضای ذخیره سازی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - و درگاه ها را با کمترین زحمت امکان پذیر کرده است.

شایعاتی که قبلاً منتشر شده اند از ابعاد 5 لیتری این سیستم خبر می دادند که آن - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - را از این نظر هم‌رده کنسولهای بازی قرار می دهد. اینتل علاوه بر تأیید این مورد، به قابلیت تعویض کارتیج های CPU نیز اشاره کرد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان

اینتل اطلاعات زیادی از NUC جدید خود فاش نکرده است و تنها بر اساس - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - تصویر تبلیغاتی این - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - محصول می توان به برخی از جزئیات آن پی برد. اینتل می گوید NUC جدید این شرکت از پردازنده های Core i9 سری H (سری لپ تاپی) بهره می برند.

اینتل قصد دارد در - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - همکاری با شرکای خود، - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - این سیستم را شخصی سازی کند. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - این تراشه ساز معمولاً کامپیوتر NUC را به شکل ناقص به فروش می رساند و تأمین رم، فضای ذخیره سازی و سیستم عامل بر عهده خریدار است. احتمالاً شرکای اینتل قطعات این کامپیوتر را - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - برای کاربر نصب خواهند کرد. در هفته های آتی اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone