🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31518.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

بررسی بازی Alien Blackout؛ خطرناک‌ترین قایم موشک

وقتی دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal) برای اولین بار معرفی شد، یکی از طرفداران خودش را به سمت میکروفون رساند و با حالتی درمانده از کارگردان بازی پرسید: «دروغ اول آپریل است، نه؟». علاقه‌مندان به مجموعه بیگانه (Alien) ...

وقتی دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal) برای اولین بار معرفی شد، یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - از طرفداران - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - خودش را به سمت میکروفون رساند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - و با حالتی درمانده از کارگردان بازی پرسید: «دروغ اول آپریل است، نه؟». علاقه‌مندان به مجموعه بیگانه (Alien) هنگام رونمایی از Alien Blackout همین حس و حال را داشتند.

از آخرین حضور بازی سال‌ها می‌گذرد و در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - حالی که همه شایعات خبر از یک بازگشت قدرتمند به پلتفرم‌های خانگی را می‌دادند، کمپانی فاکس از نسخه موبایل عنوانش رونمایی کرد؛ حرکتی رو به جلو برای افزایش جامعه مخاطبین که در زمانی اشتباه اتفاق افتاد. نکته اینجاست Alien Blackout می‌توانست این جو منفی را از خودش دور کند ولی بازی از تنها شانسش به خوبی استفاده نکرده است.

Blackout داستان بعد از Alien Isolation را روایت می‌کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - تحقیقات در ایستگاه فضایی Mendel آنطور که باید پیش نمی‌رود و با فرار یک زنومورف (موجودات معروف سری بیگانه) قتل و عام بزرگی به راه می‌افتد. در این میان تنها آماندا ریپلی با رفتن به دریچه‌های هوا می‌تواند جان سالم به‌در ببرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان

بازی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - زمانی آغاز می‌شود که دو گروه از محققین به ایستگاه فضایی می‌آیند. آماندا به کمک - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - هک سیستم‌های الکترونیکی ایستگاه، با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند و حالا باید به یکدیگر کمک کنند تا طعمه زنومورف نشوند. آماندا با تبلتش می‌تواند دوربین‌های مختلف را چک کند، درهای ایستگاه را باز و بسته نگه دارد و وضعیت محیط را توضیح بدهد.

محققین نیز می‌توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - وسیله‌های مورد نیاز را برای فرار از ایستگاه به دست می‌آورند. در این میان دو چالش وجود دارد؛ یکی اینکه تعامل با درها دارای محدودیت بوده و نمی‌توانید هر بار که خواستید درها را بسته - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - یا باز کنید. از طرفی گاهی اوقات خود آماندا نیز مورد حمله بیگانه قرار می‌گیرد و اگر دریچه را زود - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - نبندید، مجبورید از اول استارت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - مرحله را بزنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان

در نگاه اول گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به قسمت‌های اول Five Nights At Freddy's دارد. در آن‌ها نیز شخصیت اصلی یک جا ثابت بود و باید با چک کردن دوربین و بستن درها خودش را از تهدیدها دور نگه داشت. با این حال چیزی که Blackout را به اثری متفاوت تبدیل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - کرده، افزودن یک لایه دیگر به این گیم‌پلی است.

در Five Nights At Freddy's تنها با درهای اتاق خودتان تعامل داشتید و نیازی هم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - نبود کسی را راهنمایی نکنید. Blackout حالت استراتژی‌تری به خودش گرفته و سعی کرده یک گیم‌پلی درگیرکننده‌تر ارائه بدهد. ایده‌ای که روی کاغذ جالب به‌نظر می‌رسید ولی Blackout به چند دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - نتوانسته این جذابیت را به تصویر بکشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان

اول - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - از همه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - اینکه بازی خیلی زیاد به نقشه وابسته است. Five Nights At Freddy's عنوانی ترسناک بود، چون جدا از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - تمام ویژگی‌هایش مدام مجبور بودید دوربین‌ها را چک کنید و از وضعیت دشمنان باخبر شوید. Blackout بیشترین تمرکزش را روی نقشه گذاشته و سعی کرده ترس را متفاوت نشان بدهد.

در واقع نگرانی بابت وضعیت کاراکترها و صداهایی که تولید می‌شوند، بیشترین نقش را در القای حس ترس به بازیکن‌ها دارند. دومی کارش را به خوبی انجام می‌دهد ولی مورد اول آن‌قدرها ذهن بازیکن را درگیر خودش نمی‌کند. بازی کلا هفت مرحله دارد و روندی که در این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - هفت مرحله - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - طی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - می‌کنید، تقریبا یکسان است.

از طرفی مرگ کاراکترها هیچ تاثیری روی بازی نمی‌گذارند و باز با همان کاراکتر باقی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - مانده می‌توانید داستان را تمام کنید. بدون آنکه اتفاق خاصی بیافتد. همین مسئله نیز باعث شده تا ارزش تکرار بازی به صفر برسد و این سوال در ذهن‌تان شکل نگیرد که اگر شخصیت دیگری زنده می‌ماند، داستان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - چگونه پیش می‌رفت؟

Blackout فرصت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - این را داشت تا ثابت کند که فاکس سیاست درستی را پیش گرفته، با این حال بازی در مهمترین هدفش که القای حس ترس است به خوبی عمل نمی‌کند. ایده‌های بازی جذاب بودند ولی توسعه‌دهنده به خوبی از آن‌ها استفاده نکرده و نتیجه کار عنوانی شده که اگرچه ارزش تجربه کردن را دارند ولی نمی‌تواند ماندگار باشد.

Alien: Blackout

Alien: Blackout

سازنده: D3PA قیمت: 4.99 - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - دلار دسته بندی:
سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ماسال استان گیلان - عامل: iOS و اندروید حجم: 553.8 / 253.7 مگابایت زبان:

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone