🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31522.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران ۲۵ و ۲۶ بهمن برگزار می‌شود

اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد. در مراسم اختتامیه شرکت کنندگان به جز آنکه شاهد معرفی برترین‌های وب و موبایل ۹۷ ...

اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۵ و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرکزی استان مرکزی - ۲۶ بهمن ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد. در مراسم اختتامیه شرکت کنندگان به جز آنکه شاهد معرفی برترین‌های وب و موبایل ۹۷ خواهند بود، می‌توانند از برنامه‌های جانبی مختلفی که برای آنها در نظر گرفته شده‌ هم استفاده کنند.

سخنرانان برنامه تجربیات خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرکزی استان مرکزی - در اختیار بازدیدکنندگان می‌گذرانند، همچنین فعالین قدیمی این حوزه در قالب پنل‌های بحث و گفتگو از تجربیات - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرکزی استان مرکزی - خود می‌گویند تا علاقمندان بتوانند با شیوه کار و طرز تفکر آنها آشنا شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرکزی استان مرکزی

شرکت کنندگان امسال می‌توانند همزمان با برنامه اختتامیه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرکزی استان مرکزی - در کارگاه‌های تخصصی که در سالن‌های جنبی برگزار می‌شود نیز شرکت کرده تا دانش و اطلاعات خود را در این حوزه بیشتر کنند. نمایشگاه جنبی و نمایشگاه استارت‌آپ‌ های جشنواره وب و موبایل ایران نیز فرصت مناسبی برای بازدید از خدمات شرکت‌ها و آشنایی با جدید‌ترین سرویس‌ها و رویدادهای این حوزه است.

اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرکزی استان مرکزی - قصد شرکت در این برنامه را دارید می‌توانید با وارد کردن کد Digiato از تخفیف ۳۰ درصدی استفاده کنید. توجه کنید که این کد تنها تا پایان ۲۱ بهمن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرکزی استان مرکزی - ماه اعتبار دارد. همچنین شما - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرکزی استان مرکزی - می‌توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر رویداد و نیز سخنرانان جشنواره وب و موبایل ایران وارد این لینک شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone