تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23955.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

احتمال مجهز شدن آیپد پرو ۲۰۱۹ به دوربین سه گانه

اپل در ماه های پیش رو علاوه بر آیفون ۱۱ احتمالا آیپد پرو ۲۰۱۹ را هم به دوربین سه گانه مجهز خواهد. به گفته یک تامین کننده چینی آیپد پرو ۲۰۱۹ شانس مجهز شدن به ...

اپل در ماه های پیش رو علاوه بر آیفون ۱۱ احتمالا آیپد پرو ۲۰۱۹ را هم به دوربین سه گانه مجهز خواهد.

به گفته یک تامین کننده چینی آیپد پرو ۲۰۱۹ شانس مجهز شدن به دوربین اصلی سه گانه را دارد. تا کنون منابع متعددی به استفاده از این ماژول در آیفون ۱۱ اشاره کرده اند اما این نخستین بار است - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلاردشت استان مازندران - که چنین شایعه ای پیرامون تبلت بعدی اپل شکل می گیرد، بنابرین می توان با دیده تردید به آن نگریست.

نسخه فعلی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلاردشت استان مازندران - آیپد پرو تنها از یک لنز ۲۱ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 بهره می برد، بنابرین جهش از این ساختار به پیکربندی سه گانه پیشرفتی قابل توجه به شمار می - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلاردشت استان مازندران - رود. دوربین فعلی حتی توانایی ثبت تصاویر پرتره را ندارد اما در صورتی که این شایعه درست از آب درآید علاوه بر افکت بوکه قابلیت های چشمگیری در زمینه واقعیت افزوده نیز به آن راه پیدا خواهند کرد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلاردشت استان مازندران

از آنجا که آیپد پرو سال - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلاردشت استان مازندران - گذشته دستخوش تغییرات قابل توجهی شد، بعید به نظر می رسد اپل امسال روی طراحی مانور خاصی بدهد و احتمالا به ارتقای سخت افزاری دستگاه بسنده خواهد کرد.

هرچند اپل امسال از آیپد ایر ۱۰.۵ اینچی رونمایی کرد اما گمانه زنی های بسیاری در مورد معرفی یک مدل ۱۰.۲ اینچی به گوش می رسد. سایت ژاپنی مک اوتاکارا همچنین مدعی شده که احتمالا مجهز - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلاردشت استان مازندران - شدن آیپد ۱۰.۲ اینچی به دوربین اصلی دوگانه وجود دارد. این - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلاردشت استان مازندران - مدل که احتمالا به عنوان جانشین نسخه ۹.۷ اینچی از راه می رسد، در صورت مجهز شدن به این دوربین شباهت زیادی به گلکسی تب S6 پیدا - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر کلاردشت استان مازندران - خواهد کرد.

علاوه بر آیپد پرو و مدل ۱۰.۲ اینچی احتمالا نسخه جدید آیفون 10R هم به جای دوربین تکی به دوگانه مجهز شود.

 

تماشا کنید: نمایشگر آیپد مینی 2019 بعد از خم شدن همچنان کار می‌کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone