🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20849.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کورنینگ از گوریلا گلس Victus رونمایی کرد؛ مقاومت تا ارتفاع ۱۸۲ سانتی متر

ساعاتی پیش شرکت کورنینگ از گوریلا گلس Victus رونمایی کرد؛ شیشه ای که در برابر سقوط از ارتفاع ۱۸۲ سانتی متری مقاوم است و برای اولین بار طی ۶ سال گشته بهبودی قابل توجه را در ...

ساعاتی پیش شرکت کورنینگ از گوریلا گلس Victus رونمایی کرد؛ شیشه ای که در برابر سقوط از ارتفاع ۱۸۲ سانتی متری مقاوم است و برای اولین بار - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کرمانشاه استان کردستان - طی ۶ سال گشته بهبودی قابل توجه را در میزان مقاومت تلفن های همراه در برابر خطر و خش ایجاد می کند.

حتما تایید می کنید که از سال - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کرمانشاه استان کردستان - ۲۰۱۴ و معرفی گوریلا گلس ۳، مقاومت آن در برابر کلید و سکه بهبودی پیدا نکرده است و حتی به باور برخی بدتر هم شده است. آزمایشات انجام شده روی گوریلا گلس ۴ نشان داد که عملکرد این شیشه مقاوم در برخی تست ها حتی بدتر هم شده و گوریلا گلس ۵ نیز در سطح میانه قرار داشت. در گوریلا گلس ۶ شرکت کورنینگ تمرکز خود را روی افزایش مقاومت این شیشه در برابر سقوط قرار داد و در نتیجه تغییر چندانی در مقاومت آن در برابر کلید و سکه دیده نشد.

حالا کورنینگ ادعا کرده که گوریلا گلس Victus یا همان نسخه ۷ این فناوری هم در برابر افتادن و هم خط و خش مقاومت خوبی دارد و هیچکدام از این دو مشخصه افت نداشته اند. این شرکت همچنین می گوید مقاومت گوریلا گلس Victus دوبرابر نسخه قبلی و چهار برابر محصولات رقیب است و ماکت های مجهز به این شیشه جدید توانسته اند در تست های آزمایشگاهی در برابر سقوط از ارتفاع دو متری هم - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کرمانشاه استان کردستان - مقاومت کنند.

البته این رقم افزایش زیادی نسبت به نسل - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کرمانشاه استان کردستان - های قبل گوریلا گلس ندارد. برای مثال مقاومت گوریلا گلس ۶ در برابر سقوط از ارتفاع تا ۱.۶ متر و برای گوریلا گلس ۵ تا ۱.۲ متر عنوان - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کرمانشاه استان کردستان - شده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کرمانشاه استان کردستان - بود. در واقع اگر قبلا گوشی شما - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کرمانشاه استان کردستان - از ارتفاع همسطح با شانه هایتان به زمین می افتاد و سالم می ماند حالا اگر آن را از سطح سر خود بیاندازید مشکلی برایش پیش نمی آید.

کورنینگ همچنین ادعا کرده که مقاومت گوریلا گلس Victus در تست های سقوط مکرر نیز بهبود یافته و سقوط آن از ارتفاع یک متری تا ۲۰ مرتبه مشکلی را به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کرمانشاه استان کردستان - وجود نمی آورد. در گوریلا گلس 6 این رقم برابر با ۱۵ مرتبه سقوط بود؛ یعنی اگر گوشی خود را پانزده مرتبه از ارتفاع یک متری رها می کردید مشکلی برایش پیش نمی آمد.

جیمین امین دانشمند ارشد پروژه گوریلا گلس در شرکت کورنینگ تایید - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کرمانشاه استان کردستان - کرده که گوریلا گلس Victus در جیب های شلوار کاملا هم بدون خط و خش باقی نمی ماند و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کرمانشاه استان کردستان - ذرات غبار، شن، فلزات و دیگر مواد میتوانند خراش هایی را روی سطح آن ایجاد کنند.

به نظرم این مشکلی است که در تمامی مواد شیشه ای وجود دارد اما در گوریلا گلس Victus به میزان قابل توجهی کم - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر کرمانشاه استان کردستان - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone