🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  5. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25515.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هواوی لپتاپ میت بوک دی را معرفی کرد؛ قدرتمند و مقرون به صرفه

لپتاپ میت بوک دی با پردازنده های نسل دهم اینتل یا AMD رایزن ۵ و قیمت مقرون به صرفه شانس بالایی برای فروش موفق دارد. هواوی در حالی که هنوز سایه تحریم ها را بر سرش ...

لپتاپ میت بوک دی با پردازنده های نسل دهم اینتل یا AMD رایزن ۵ و قیمت مقرون به صرفه شانس بالایی برای فروش موفق دارد.

هواوی در حالی که هنوز سایه تحریم ها را بر سرش می بینید، طی رویدادی در شانگهای چین از تبلت میت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر داراب استان فارس - پد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر داراب استان فارس - پرو، دو تلویزیون - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر داراب استان فارس - هوشمند و لپتاپ میت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر داراب استان فارس - بوک دی رونمایی کرد. جدیدترین لپتاپ هواوی در دو نسخه ۱۴ و ۱۵ اینچی از راه رسیده که به جز نمایشگر و باتری تفاوت دیگری با هم ندارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر  داراب استان فارس

میت بوک دی ۱۴ همانطور که از نامش پیداست به نمایشگری ۱۴ اینچی با رزولوشن 1080p، نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و زاویه دید ۱۷۸ درجه ای مجهز شده که حاشیه هایی اندک اطراف آنرا فرا گرفته اند. این مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر داراب استان فارس - ۱.۳۸ کیلوگرم وزن دارد اما استفاده از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی وزن میت بوک دی ۱۵ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر داراب استان فارس - دیگر را به ۱.۶۲ کیلوگرم رسانده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر  داراب استان فارس

این دو مدل از نظر سخت افزاری تفاوتی ندارد و مشتری بر اساس اولویت های خود می تواند آنها را با پردازنده نسل دهم اینتل core i5 یا core i7 و پردازشگر گرافیکی انویدیا جی فورس MX250 سفارش داده یا سراغ پردازنده AMD رایزن۵ 3500U با پردازشگر گرافیکی رادئون وگا ۸ برود. پیکربندی حافظه در میت بوک دی شامل ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ یا ۵۱۲ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر داراب استان فارس - گیگابایت حافظه SSD و یک ترابایت HDD است.

هواوی در زمینه نرم افزاری هم سعی کرده دست کاربر را تا حد مکن باز بگذارد و در این راستا علاوه بر ویندوز برخی مدل ها را با لینوکس ارائه می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر  داراب استان فارس

نکته جالب این جاست میت بوک دی ۱۴ به باتری ۵۶ وات ساعتی مجهز شده اما باتری نسخه ۱۵.۶ اینچی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر داراب استان فارس - تنها ۴۲ وات ساعت ظرفیت دارد. درگاه های ارتباطی شامل یک پورت Type-C، دو USB 2.0، یک USB 3.0، HDMI و جک صوتی ۳.۵ میلی متری می شود. از ویژگی دیگر می توان به وبکم زیر صفحه کلید و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

میت بوک دی با رم ۶ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت SSD به عنوان مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر داراب استان فارس - پایه ۵۲۵ دلار قیمت دارد. این لپتاپ در کنار نسخه های قوی تر از ۲۱ آذر روانه بازار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هدا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ احیانا تعمیرگاه شما روستای نوایگان داراب سرویس میده.
پاسخ: بله در روستای نوایگان شهر داراب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone