🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19331.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگاه CES 2021 موبایل‌های برنده جایزه نوآوری سال را معرفی کرد

انجمن CTA که مسئولیت سازماندهی CES 2021 را بر عهده دارد، نام هشت موبایل را به عنوان برندگان جایزه نوآوری سال ۲۰۲۱ اعلام کرد. دستگاه‌ها، پلتفرم‌ها و فناوری‌های معرفی شده در نمایشگاه CES امسال در ...

انجمن CTA که مسئولیت سازماندهی CES 2021 را بر عهده دارد، - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان - نام هشت موبایل را به عنوان برندگان جایزه نوآوری سال ۲۰۲۱ اعلام کرد.

دستگاه‌ها، پلتفرم‌ها و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان - فناوری‌های معرفی شده در نمایشگاه CES امسال در ۲۸ گروه طبقه بندی شده‌اند. در بخش گوشی‌های هوشمند، هیئت داوران نمایشگاه فهرستی شامل هشت گوشی هوشمند معرفی شده در سال ۲۰۲۰ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان - را جهت دریافت جایزه نوآوری منتشر کردند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان

در فهرست منتشر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان - شده، نام گوشی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان - گیمینگ ایسوس، موبایل ال‌جی با نمایشگر چرخان و گوشی تاشو سامسونگ دیده می‌شود. فهرست 8 گوشی هوشمند عبارتند از:

  • گوشی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان - هوشمند ایسوس راگ فون 3 و ایسوس راگ Kunai 3
  • ال‌جی وینگ
  • ال جی ولوت 5G
  • تی‌سی‌ال  10 5G UW
  • گلکسی زد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان - فلیپ 5G
  • گلکسی نوت 20 5G / گلکسی نوت 20 الترا 5G
  • گلکسی  A51 5G
  • وان پلاس 8 پرو

هیئت منصفه این نمایشگاه برای انتخاب بهترین و متفاوت‌ترین دستگاه‌ها جمعی از نخبگان و متخصصان صنعت متشکل از 89 نفر هستند که از نظر آنها گلکسی A51 5G ارزشمندترین گوشی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان - هوشمند بازار است. هئیت داوران لقب پیشروترین موبایل بازار را به وان پلاس 8 پرو دادند و آن را در فهرست نوآورانه‌ترین محصولات قرار - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان - دادند.

از نظر این جمع، گوشی هوشمند ایسوس راگ فون 3 به دلیل طراحی آینده نگرانه‌ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان - برای گیمینگ،‌ سیستم خنک کننده جدید و اسپیکرهای قدرتمندی که دارد به همراه گوشی هوشمند ایسوس راگ 3 Kunai را در این فهرست قرار گرفته است. از نظر هیئت داوران این دو گوشی هوشمند مرزهای بین بازی‌های موبایلی و بازی با کنسول را به یکدیگر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان - نزدیک‌تر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان - می‌کنند.

تی‌سی‌ال  10 5G UW که فقط از طریق یکی از اپراتورهای مخابراتی در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان - ایالات متحده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، به لطف طراحی متفاوت دوربین شامل دوربین سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی مبتنی بر هوش مصنوعی و تعیین نامی فانتزی برای هر یک از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر جوانرود استان کردستان - ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد از سوی هیئت داوران در این فهرست قرار گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone