🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40921.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه عملکرد باتری آیفون 10 با رقبا

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، کمپانی اپل آیفون 10 را به یک باتری دو تکه L شکل مجهز کرده که با ظرفیت غیر عادی 2716 میلی آمپر ساعت، بزرگترین باتری به کار رفته ...

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، کمپانی اپل آیفون 10 را به یک - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - باتری دو تکه L شکل مجهز کرده که با ظرفیت غیر عادی 2716 میلی آمپر ساعت، بزرگترین باتری به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - کار رفته در آیفون های اپل به شمار می رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان

اما اندازه بزرگتر باتری همیشه به معنای طول عمر بیشتر آن نیست چرا که دیوایس های مختلف نرخ مصرف انرژی متفاوتی دارند و از همین رو باید با تست آنها در شرایط مشابه، دوام باتری هایشان را سنجید.

باتری - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - آیفون 10 در استفاده روزمره 8 ساعت و 41 دقیقه دوام می آورد

در این زمینه منابع مختلفی اقدام - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - به انجام چنین تست هایی می کنند که در یکی از مواردی که در این مطلب از آن استفاده شده، شاهد طول عمر باتری 8 ساعت و 41 دقیقه ای برای آیفون 10 هستیم که اندکی از آیفون 8 (باتری 1821 میلی آمپر ساعتی) بهتر بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - اما در مقابل آیفون 8 پلاس (باتری 2691 میلی آمپر ساعتی) با عمر 10 ساعت و 35 دقیقه ای حرفی برای گفتن ندارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان
طول عمر باتری پرچمداران بازار با هر بار شارژ

مقایسه عملکرد باتری آیفون های جدید با رقبای اندرویدی نشان می دهد که به جز مدل 8 پلاس، باتری دو آیفون دیگر تقریباً طول عمر متوسطی داشته و در این زمینه برتری قابل ملاحظه ای ندارند.

اما عامل دیگری که در تعیین عملکرد باتری مؤثر است، میزان زمان مورد نیاز برای شارژ کامل آن از 0 تا 100 بوده که خصوصاً در کاربری روزمره و زمانی که کاربر وقت کافی برای اتصال طولانی مدت موبایل به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - شارژر را ندارد، اهمیت پیدا خواهد کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان
مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل به دقیقه

در زمینه سرعت شارژ باتری اما آیفون های اپل عملکرد مناسبی نداشته و با وجود ظرفیت کمتر (نسبت به باتری های 3000+ میلی آمپر ساعتی رقبای اندرویدی) برای شارژ کامل به مدت زمان بیشتری نیاز دارند.

در این بین زمان 3 ساعت و 9 دقیقه ای شارژ کامل آیفون 10 رقمی است که برای پیشرفته ترین موبایل اپل چندان جالب به نظر نمی رسد؛ اما باید توجه داشت که کمپانی ساکن کوپرتینو یک شارژر معمولی 5 واتی را در جعبه آیفون 10 قرار داده و در صورت استفاده از یک شارژر با قابلیت شارژ سریع، زمان مورد نیاز به طرز - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

گفتنی است آیفون 10 از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند که برای بهره مندی از آن، خریداران باید یک عدد پد شارژ با استاندارد Qi را به صورت جداگانه تهیه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone