🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29079.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نوار مرور ویدیوها به اینستاگرام اضافه می شود

اینستاگرام بالاخره می خواهد نوار مرور و جابجایی را به ویدیوهای فید اصلی اضافه کند تا یکی از ساده ترین ابزارهای کنترل پخش ویدیو را در اختیار شما قرار دهد. البته اینکه چرا تا به ...

اینستاگرام بالاخره می خواهد نوار مرور و جابجایی را به ویدیوهای فید اصلی اضافه کند تا یکی از ساده ترین ابزارهای کنترل پخش ویدیو را در اختیار شما قرار دهد. البته - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوانسار استان اصفهان - اینکه چرا تا به امروز کاربران این شبکه اجتماعی پرطرفدار از چنین قابلیت ساده ای بی بهره بودند - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوانسار استان اصفهان - هم کمی عجیب است.

این ویژگی توسط یکی از کاربران فنی توییتر به نام «جین مانچون وانگ» مشاهده شده و به شما اجازه می دهد مستقیماً به تایم مشخصی از ویدیو رفته و آن را مشاهده کنید، یا دوباره به عقب برگردید، بدون اینکه مجبور به تماشای کامل ویدیو از ابتدا باشید. یعنی همان کارهایی که از آغاز عصر دیجیتال، یا حتی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوانسار استان اصفهان - پیش از آن، در تمامی پخش کننده های ویدیو انجام می دادید.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوانسار استان اصفهان

اینستاگرام پیش از این قابلیت مرور - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوانسار استان اصفهان - و جابجایی را به ویدیوهای IGTV اضافه کرده بود، اما حالا شاهد فعال شدنش برای ویدیوهای فید اصلی هستیم. شاید در قدم بعدی از این ویژگی در ویدیوهای استوری هم استفاده شود که باز هم اقدام خوبی خواهد بود.

قابلیت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوانسار استان اصفهان - مرور ویدیوهای اینستاگرام چیزی شبیه قابلیت ویرایش توییت ها در توییتر است، یعنی چیزی که کاربران مدتهاست به دنبالش هستند ولی شرکت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوانسار استان اصفهان - های سازنده به این درخواست پاسخ نمی دهند. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خوانسار استان اصفهان - حالا به نظر می رسد کاربران اینستاگرام در آینده نزدیک به خواسته خود می رسند، اما توییتری ها همچنان باید به دنبال دکمه ویرایش بگردند.

نکته مهم تر اینکه اوایل سال 2018 هم یکی دیگر از کاربران توییتر به نام «جیمی بک» نوار مرور ویدیو در اینستاگرام را مشاهده کرده بود. حالا اینکه چرا با گذشت این زمان طولانی هنوز شاهد فعال شدنش نیستیم، مشخص نیست. شاید این بار، اینستاگرام عزم جدی تری داشته باشد و بالاخره شاهد این قابلیت کاربردی باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone