🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  4. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  5. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12424.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوگل در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ شرکت نمی‌کند

سال گذشته میلادی شیوع ویروس کرونا مانع از برگزاری کنگره جهانی موبایل شد، اما امسال این رویداد برگزار می‌شود. با وجود چنین موضوعی، شرکت‌های بزرگی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ حضور نخواهند داشت که یکی ...

سال گذشته میلادی شیوع ویروس کرونا مانع از برگزاری کنگره جهانی موبایل - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سنندج استان کردستان - شد، اما امسال این رویداد برگزار می‌شود. با وجود چنین موضوعی، شرکت‌های بزرگی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ حضور نخواهند داشت که یکی از آن‌ها، گوگل است.

گوگل به تازگی اعلام - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سنندج استان کردستان - کرده که در این رویداد شرکت نمی‌کند تا در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سنندج استان کردستان - کنار برخی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سنندج استان کردستان - کمپانی‌ها، به یکی از بزرگترین غایبان کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ تبدیل شود. شرکت‌های نوکیا، سونی و اوراکل در گذشته از عدم حضور فیزیکی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سنندج استان کردستان - در این رویداد خبر داده بودند و اریکسون هم بطور کامل در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سنندج استان کردستان - MWC 2021 حضور نخواهد داشت.

گوگل در بیانیه‌اش به پشتیبانی از شرکای خود از طریق اقدامات مجازی خبر داده:

«در راستای محدودیت‌های کنونی کرونا - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سنندج استان کردستان - برای سفرها و همچنین پروتکل‌ها، گوگل تصمیم گرفته که در سال جاری میلادی در کنگره جهانی موبایل شرکت نکند. ما به همکاری نزدیک با GSMA ادامه می‌دهیم و از طریق فرصت‌های مجازی از شرکایمان پشتیبانی می‌کنیم. شما - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سنندج استان کردستان - را در سال ۲۰۲۲ در بارسلونا می‌بینیم.»

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سنندج استان کردستان

در ماه فوریه، GSMA که مسئولیت برگزاری کنگره جهانی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سنندج استان کردستان - موبایل را برعهده دارد از برگزاری فیزیکی این رویداد در سال جاری میلادی خبر داد، البته چندین اقدام احتیاطی برای آن درنظر گرفته. افراد حاضر در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ باید از ماسک استفاده کنند و تست کرونای آن‌ها هم منفی باشد، البته این اقدامات نمی‌توانند بطور کامل مانع از سرایت ویروس کرونا شوند.

در حال - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سنندج استان کردستان - حاضر اجباری برای تزریق واکسن جهت شرکت در این رویداد وجود ندارد، اما با توجه به بهبود وضعیت واکسیناسیون در کشورهای پیشرفته و همچنین انصراف شرکت‌های بزرگ از حضور در کنگره جهانی موبایل، شاید GSMA در تصمیماتش تجدیدنظر کند و تزریق واکسن کرونا را - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سنندج استان کردستان - اجباری کند.

با توجه به عدم حضور گوگل در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱، شاید در آینده کمپانی‌های دیگری هم تصمیم مشابهی بگیرند و البته شاید تنها حضور فیزیکی در آن نداشته باشند و کنفرانس‌های خود را بطور مجازی برگزار کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادی آور نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام میشه بگید اطراف شهرک مولوی سنندج سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در شهرک مولوی شهر سنندج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone