🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن آب در پکیج چگونه است؟
    پاسخ: وجود مبدل حررتی و شعله های آن باعث گرم شدن آب می شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  3. سوال: فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: با باز شدن آب گرم و رد شدن جریان آب از داخل فلومتر مدار قطعه بسته می‌شود و پکیج وارد مراحل بعد می شود.
  4. سوال: منبع انبساط در پکیج چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: محفظه ای برای نگهداری اب با دما بالا است.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26484.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

دوربین عجیب اوپو رینو چه تأثیری روی مقاومت آن داشته است؟ [تماشا کنید]

زک نلسون که حتماً با ویدیوهای جالب آن و بلاهای مختلفی که بر سر گجت های مختلف می آورد آشنا هستید، اوپو رینو (OPPO Reno) را با انواع تست های مقاومتی مختلف به چالش کشید ...

زک نلسون که حتماً با ویدیوهای جالب آن و بلاهای مختلفی که بر سر گجت های مختلف می آورد آشنا هستید، اوپو رینو (OPPO Reno) را با انواع تست های مقاومتی مختلف به چالش کشید تا ما را از میزان مقاومت این محصول آگاه کند.

تولیدکنندگان این روزها بیشتر گوشی های خود را از جنس شیشه می سازند تا جلوه ظاهری آنها زیباتر شود. بعضی از سازندگان برای حذف بریدگی نمایشگر، دوربین سلفی گوشی را جهنده می سازند اما این مسئله به قیمت کاهش مقاومت گوشی تمام می شود یکی از این گوشی ها اوپو رینو است که به تازگی در مسلخ زک نلسون آزمایش سختی را پشت سر گذاشته است.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

کانال JerryRigEverything قبلاً یکی دیگر از محصولات همین سازنده یعنی اوپو فایند ایکس (OPPO Find X) را با تست های مقاومتی متعدد نابود کرده بود. حالا باید ببینیم - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اوپو رینو از آزمایش مقاومت سربلند بیرون می آید یا نه.

وجود قطعه متحرک در گوشی یعنی کم شدن مقاومت و جان سختی آن. با این وجود بعضی از سازندگان اصرار - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دارند تا برای کم کردن حاشیه بالایی صفحه نمایش و حذف بریدگی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جنجالی، تن به دوربین جهنده دهند. این که دوربین جهنده بهتر است یا بریدگی، به نظر شما بر می - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گردد.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

داشتن قطعه متحرک یعنی باید با مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خداحافظی کنیم. وجود همین قطعه در گوشی اوپو فایند ایکس در آزمایش - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خمیدگی به پاشنه آشیل آن تبدیل و تقریباً به - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دو نیم تقسیم شد. خوشبختانه اوپو در رینو - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تغییراتی در بدنه ایجاد کرده تا احتمال بروز حادثه مشابه کاهش یابد.

اوپو رینو آزمایشات خط و خش، سوختن و از - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - همه مهم تر خمیده شدن را با موفقیت پشت سر گذاشت و قابلیت جمع شدن خودکار دوربین آن هنگام سقوط از ارتفاع نیز به خوبی به وظیفه خود عمل کرد. باید منتظر کالبدشکافی اوپو رینو باشیم و بینیم تا چه میزان از دیگر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تلفن هایی که دوربین جهنده دارند مقاومت بهتری دارد.

ویدیوی کامل تست مقاومت اوپو Reno را در زیر ببینید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone