🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منبع انبساط در پکیج چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: زمانی که آب داخل پکیج داغ ‌شود نیاز دارد تا فضای بیشتری را اشغال کند، که این وظیفه را منبع انبساط به عهده دارد.
  2. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  3. سوال: دلیل گرم نشدن رادیاتور ها چیست؟
    پاسخ: عد تنظیم حرارت مرکزی توسط پکیج و درست کار نکردن آن می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26483.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اولین معامله مسکن بر پایه بلاکچین در برزیل انجام شد

اولین معامله ملک در برزیل تماماً بوسیله تکنولوژی بلاکچین صورت گرفت. در این معامله که به کمک دفتر اسناد رسمی مجازی صورت گرفت زمان معامله از یک ماه به تنها چند دقیقه تقلیل یافت. این ...

اولین معامله ملک در برزیل تماماً بوسیله تکنولوژی بلاکچین صورت گرفت. در این معامله که به کمک دفتر اسناد رسمی مجازی صورت گرفت زمان معامله از یک ماه به تنها چند دقیقه تقلیل یافت.

این معامله تاریخی بین بزرگ ترین سازنده خانه و آژانس املاک برزیل «Cyrela» و استارتاپ «Growth Tech» - تعمیرات پکیج بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران - به کمک - تعمیرات پکیج بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران - سرویس «Notary Ledgers» صورت پذیرفت. از طریق این پلتفرم افراد می توانند خدمات دفاتر اسناد رسمی را در فضای مجازی درخواست - تعمیرات پکیج بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران - داده و آن ها را پیگیری کنند.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران

سرویس «Notary Ledgers» که بر پایه تکنولوژی بلاکچین IBM بنا نهاده شده، زمان معاملات املاک در برزیل را که معمولاً یک ماه زمان می برد به تنها 20 دقیقه کاهش می دهد.

«رافائلا کاروالیو» مدیر امور حقوقی آژانس املاک «Cyrela» در مورد این معامله می گوید:

«از مدت ها قبل به دنبال استفاده از بلاکچین در این فضا بودیم. با انجام شدن این - تعمیرات پکیج بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران - معامله بستر استفاده بیشتر از این تکنولوژی در آینده برای تسهیل معاملات مسکن فراهم می شود.»

گفته می شود در صورت دریافت مجوز از دولت برزیل، دفاتر اسناد رسمی این کشور می توانند خدماتی دیگری از قبیل صدور گواهی تولد، مرگ و مشارکت مدنی را به کمک سرویس Notary Ledgers انجام دهند.

«هوگو پی‌یر» مؤسس «Growth Tech» نیز می گوید:

«سندی که به صورت دیجیتالی امضاء شده همان اعتبار سندی که به صورت دستی در دفتر اسناد رسمی امضاء شده را خواهد داشت، چون پرداخت پول هم توسط دفاتر اسناد رسمی تأیید - تعمیرات پکیج بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران - می شوند. معاملاتی که اینگونه انجام می شوند از درجه بالایی از امنیت و شفافیت برخوردارند که امکان کلاهبرداری را به - تعمیرات پکیج بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران - حداقل رسانده و خدمات دهی را بهتر می کند.»

این اولین معامله ای نیست که تماماً توسط بلاکچین انجام می شود. ماه قبل اولین فروش مسکن در کشور فرانسه توسط - تعمیرات پکیج بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران - پلتفرم «Equisafe» صورت گرفت. در این معامله خانه ای مجلل در منطقه ای در پاریس - تعمیرات پکیج بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران - با پرداخت رمزارز اتریوم به قیمت 7.37 میلیون دلار به - تعمیرات پکیج بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران - فروش رفت.

با وجود تلاش ها برای وارد کردن تکنولوژی - تعمیرات پکیج بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران - بلاکچین به بازار مسکن، هنوز علاقه زیادی برای انجام معاملات از این طریق دیده نمی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone