🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا پکیج به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله پکیج باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و قطعات آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: خرابی شیر برقی پکیج به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: علت گرم نشدن آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: همچنین خرابی در قسمت های مختلف از جمله مشعل، فندک، مبدل حرارتی، برد و... می تواندباعث این ایراد شود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای پکیج ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی پکیج و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی است.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26482.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی ساعت هوشمند Amazfit GTR را با عمر باتری طولانی معرفی کرد

هوامی از زیرمجموعه‌های شرکت شیائومی طبق برنامه از ساعت هوشمند Amazfit GTR خود رونمایی کرد. این ساعت هوشمند به نمایشگر دایره‌ای اولد مجهز است و با دو سایز 42 و 47 میلیمتری عرضه خواهد شد. هر ...

هوامی از زیرمجموعه‌های شرکت شیائومی طبق برنامه از ساعت هوشمند Amazfit GTR خود رونمایی کرد. این ساعت هوشمند به نمایشگر دایره‌ای اولد مجهز است و با دو سایز 42 و 47 میلیمتری عرضه خواهد شد.

هر دو مدل این ساعت تراکم پیکسلی 326 نقطه در اینچ (ppi) را ارائه می‌کنند. مدل کوچکتر به یک نمایشگر 1.2 اینچی با رزولوشن 390×390 پیکسل مجهز شده و مدل بزرگتر از یک پنل 1.39 اینچی با رزولوشن 454×454 استفاده می‌کند. نمایشگر این ساعت‌های هوشمند با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود و حاشیه‌های آن از جنس سرامیک زیرکونیوم است.

مثل مدل‌های پیشین ساعت‌های Amazfit، تمرکز در طراحی این ساعت‌ها روی عمر باتری - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گذاشته شده است. مدل 47 میلیمتری یک باتری 410 - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمر دارد که تا 24 روز استفاده مداوم را پوشش می‌دهد. از آن طرف مدل 42 میلیمتری به یک باتری 195 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که برای 12 روز استفاده مداوم پاسخگو است.

ساعت هوشمند Amazfit GTR به گیرنده GPS+GLONASS مجهز - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شده که در 12 حالت ورزشی مختلف قابل استفاده است. علاوه بر این سنسور ضربان قلب و ضد آب بودن هم از قابلیت‌های دیگر این ساعت است.

اما فارغ از کاربردهای پایش سلامتی، این ساعت هوشمند می‌تواند اعلانات (notifications)، یادآور رویدادها، - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تماس‌ها و پیام‌ها را هم نمایش دهد. بعلاوه اطلاعات هواشناسی، قطب نما و اطلاعات موسیقی در حال پخش از طریق تلفن کاربر را هم نشان می‌دهد.

مدل 42 - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - میلیمتری Amazfit GTR در - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هنگام - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عرضه 120 دلار قیمت خواهد داشت و با بندهای سیلیکونی مشکی، صورتی - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یا سفید در دسترس خواهد بود. قیمت مدل 47 میلیمتری استاندارد هم 145 دلار خواهد بود.

برای این ساعت - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یک نسخه - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - محدود هم در نظر گرفته شده که Iron Man نام دارد و با بند سیلیکونی قرمز و بدنه طلایی عرضه خواهد شد. قیمت این مدل هنوز مشخص نشده و بعدا - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - توسط هوامی اعلام می‌شود.

- تعمیرات پکیج بوتان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone