🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26481.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Tapet؛ برای گوشی خودتان کاغذ دیواری بسازید

با اینکه اپلیکیشن‌های زیادی برای شخصی‌سازی والپیپر گوشی موبایل در اپ استورها یافت می‌شوند اما تعداد کمی از آن‌ها قابلیت ساخت عکس پس زمینه را در اختیارتان قرار می‌دهند. از طرفی والپیپرهای آماده همیشه هم ...

با اینکه اپلیکیشن‌های زیادی برای شخصی‌سازی والپیپر گوشی موبایل در اپ استورها یافت می‌شوند اما تعداد کمی از آن‌ها قابلیت ساخت عکس پس زمینه را در اختیارتان قرار می‌دهند. از طرفی والپیپرهای آماده همیشه هم آن طرح و رنگ دلخواه را ندارند و اینکه بتوانید آن‌ها را بر اساس سلیقه خودتان تغییر دهید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - یک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - نکته مثبت به حساب می‌آید.

به همین خاطر است که اپلیکیشن Tapet به جای اینکه تعدادی والپیپر آماده در اختیارتان قرار بدهد، فقط الگوها و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - طیف‌های رنگی متعددی برای شما آماده کرده تا بی‌شمار ترکیب برای عکس پس زمینه گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - خودتان بسازید. در ادامه این مطلب با طرز کار و قابلیت‌های این اپ کاربردی بیشتر آشنا خواهیم شد.

Tapet (به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - معنی کاغذ دیواری) در واقع یک اپ ساخت والپیپر (Wallpaper Generator) است که بدون نیاز به دانلود از اینترنت، یک کلکسیون از الگوهای مختلف برایتان آماده دارد. فقط کافیست از بین آن‌ها الگوی مورد نظر و سپس پالت رنگی دلخواهتان را انتخاب کنید و والپیپر سفارشی خودتان را آماده تحویل بگیرید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم

جزئیات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - کار اپ دقیقا به همین خلاصه می‌شود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - و برای اینکه سادگی و مینیمالیسم در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - آن رعایت شود از همان ابتدای ورود به برنامه طی چند قدم ساده، تمام آموزشی که نیاز دارید به شما ارائه می‌شود. احتمالا به همین دلیل هم هست که تمام کارهای برنامه با سوایپ انجام می‌شود. اگر در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - صفحه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - ساخت والپیپر به سمت بالا سوایپ کنید یک الگوی جدید به ترتیب الفبا برایتان انتخاب می‌شود. اگر از الگو خوشتان آمد که هیچ و اگر هم نه که با سوایپ به سمت بالا الگوی جدید را خواهید داشت.

وقتی به الگوی مورد نظرتان رسیدید برای تغییر رنگ همان الگو - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - کافیست به سمت راست سوایپ کنید تا بدون اینکه الگو عوض شود فقط رنگ‌های آن تغییر کنند. اگر هم از رنگ‌ها خوشتان آمده و الگو را نپسندید به سمت چپ سوایپ کنید تا همان رنگ‌ها روی الگوی بعدی اعمال شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم

بعد از اینکه به ترکیب دلخواهتان رسیدید با زدن تیک پایین صفحه، همان والپیپر روی گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - شما هم ست - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - می‌شود. می‌توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - هر الگویی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - که خوشتان آمده را روی گوشی هم ذخیره کرده و بعدا از آن استفاده کنید و گزینه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - سیو پایین صفحه برای همین تعبیه شده است. بعلاوه تمام والپیپرهایی که یک بار روی بک گراند گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - شما ست شوند در منوی هیستوری هم ذخیره شده و می‌توانید آن‌ها را در این قسمت برنامه هم مشاهده کنید.

اگر بیشتر حوصله دارید و می‌خواهید الگو و رنگ را از لیست انتخاب کنید، هم از صفحه ساخت والپیپر و هم از منوی کشویی می‌توانید لیست آن‌ها را باز کنید. امکان دیگری که در Tapet برایتان فراهم است امکان ساخت پالت رنگی شخصی خودتان است. یعنی به جای اینکه از پالت‌های آماده برنامه که تعدادشان کم هم نیست استفاده کنید، خلاقیت به خرج داده و رنگ‌ها را به سلیقه خودتان با هم ترکیب کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم

از آنجایی که والپیپرها از اینترنت دانلود نمی‌شوند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - و به محض اجرا شدن برنامه برای اولین بار ساخته می‌شوند، سرعت برنامه بالاست و کیفیت عکس - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - پس زمینه هم با رزولوشن نمایشگر گوشی شما هماهنگ می‌شود. علاوه بر این می‌توانید با انتخاب قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - تعویض والپیپر و مدت زمان آن، به برنامه اجازه دهید که هر چند وقت شما را با یک والپیپر جدید سورپرایز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - کند.

مثل هر برنامه فریمیوم دیگری، تعدادی از طرح‌ها از ابتدا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - به صورت رایگان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - در اختیارتان قرار دارند که تعدادشان تقریبا مناسب است و برای طرح‌های پریمیوم باید مبلغی پرداخت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم - کنید. با همه این اوصاف اگر شما هم مثل من هر چند وقت از تکراری شدن عکس پس زمینه گوشیتان خسته می‌شوید و دوست دارید والپیپرهای رنگارنگ و چشم‌نواز داشته باشید، همین حالا Tapet را از گوگل پلی دانلود کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر دستجرد استان قم

Tapet

سازنده: SharpRegion قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone