🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا برد پکیج من سوخت؟
    پاسخ: از دلایل سوختن برد پکیج میتوان به نوسانات برقی و یا نشت آب به قسمت های الکترونیکی اشاره کرد.
  2. سوال: بابت تعمیر پکیج چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار پکیج بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب گرم را باز میکنیم، اگر پکیج دو مبدل باشد پمپ وظیفه دارد آب را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه به گردش درآورد.
  5. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: صاف نبودن پکیج، وجود هوا داخل دستگاه، خرابی فن و... می تواند باعث سروصدای اضافی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34698.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی رولز رویس از مدل مفهومی ماشین پرنده

کمپانی بریتانیایی «رولز رویس» که در زمینه طراحی و تولید خودروهای لوکس فعالیت دارد، از مدل مفهومی یک ماشین پرنده رونمایی کرده است. در سال های اخیر افزایش جمعیت شهرها از یک سو و از ...

کمپانی بریتانیایی «رولز رویس» که در زمینه طراحی و تولید خودروهای لوکس فعالیت دارد، از مدل مفهومی یک ماشین پرنده رونمایی کرده است.

در سال های اخیر افزایش جمعیت شهرها از یک سو و از سوی دیگر پیشرفت های چشمگیر فناوری باعث شده که کمپانی های بزرگ و کوچک فعال در زمینه حمل و نقل نظیر ایرباس، اوبر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همدان - و Opener به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همدان - طراحی ماشین های پرنده روی بیاورند.

نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی «فارن بورو» هر ساله میزبان - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همدان - شرکت های معتبری است که نوآوری های خود را در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همدان - زمینه راهکاری نوین حمل و نقل هوایی به نمایش می گذارند. امسال - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همدان - رولز رویس از این فرصت برای رونمایی از کانسپت یک خودروی الکتریکی عمود پرواز (EVTOL) بهره برده که به لطف بال های با قابلیت چرخش ۹۰ درجه، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همدان - توانایی حمل پنج سرنشین را دارد. تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همداناین خودرو کاملا الکتریکی نیست و توربین های گازی آن ۵۰۰ کیلووات انرژی لازم برای حرکت پروانه ها را تولید می کنند. حداکثر ارتفاع پرواز با ماشین پرنده رولز رویس ۸۰۰ متر بوده و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همدان - سرعت آن به ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

خودروی هیبریدی شاید بهترین راهکار برای محیط زیست نباشد اما مهندسان این شرکت آن را نمونه ای اولیه خوانده اند که برای ذخیره - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همدان - انرژی به یک باتری نیز مجهز شده است.

قابلیت تا شدن ۹۰ درجه ای بال ها امکان پرواز و فرود عمودی را برای ماشین فراهم کرده تا در فضاهای محدود نیز قابلیت مانور داشته باشد. در این حالت نویزهای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همدان - ورودی به کابین به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همدان - حداقل رسیده و نیروی محرکه از طریق دو موتور عقبی تامین خواهد شد.

رولزرویس تاکید کرده که فناوری های پایه این ماشین پرنده در حال حاضر وجود داشته یا در دست توسعه قرار دارد، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همدان - از اینرو انتظار می رود در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همدان - سال ۲۰۲۰ به تولید برسد. پیش از این - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همدان - کمپانی های - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تویسرکان استان همدان - ایرباس و اوبر از ماشین های پرنده دیگری نظیر «بل» رونمایی کرده اند که برای شهرهای بزرگ بسیار کاربردی تر به نظر می رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone