🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34694.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

مجادله ایلان ماسک با غواص ارشد تیم نجات غار تایلند

ایلان ماسک اخیراً به غواصی انگلیسی که به نجات محبوس شدگان در غار تایلند یاری رسانده بود بی احترامی کرده بود و البته کمی بعد توییت خود را حذف کرد. در 2 تیر ماه 12 ...

ایلان ماسک اخیراً - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان - به غواصی انگلیسی که به نجات محبوس شدگان در غار تایلند یاری رسانده بود بی احترامی کرده بود و البته کمی بعد توییت خود را حذف کرد.

در 2 تیر ماه 12 پسر بچه به همراه مربی فوتبال خود برای گشت به غار«تام لوآنگ» در استان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان - چیانگ رای رفته بودند که به علت وقوع سیل در 4 کیلومتری ورودی آن محبوس شدند. پس از آن، عملیات نیروهای امداد و نجات آغاز شد و پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان - 10 روز اعلام شد که وضعیت سلامتی آنها پایدار است تا اینکه در نهایت در هفته پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان - تمامی آنها بدون کمک ایلان ماسک نجات یافتند.

اما در این بین ایلان ماسک نیز تلاش کرد به تیم امداد و نجات کمک کند. او ابتدا اعلام کرد مهندسانی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان - از اسپیس اکس و بورینگ کمپانی را به نجات این افراد می فرستد و ساعاتی پس از آن خبر از ساخت زیر دریایی برای عملیات نجات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان - داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان
اونسورث در تیم رهبری عملیات امداد و نجات غار تایلند فعالیت کرده بود.

در نهایت زیر دریایی به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان - تایلند ارسال شد، ولی «وِرنون اونسوُرث» 63 ساله که دستیار تیم رهبری کننده عملیات نجات بود ایلان ماسک را متهم کرد که قصد جو سازی به نفع خود را دارد. او در ادامه به خبرگزاری CNN اعلام کرده بود که راهکار ایلان ماسک هیچ شانسی برای کار کردن صحیح نداشته. بنا برگفته های اونسورث ایلان ماسک هیچ تصوری از اینکه دالان های غار چطور هستند ندارد.

به عقیده این غواص، زیردریایی ایلان ماسک در حدود 150 تا 180 سانتی متر طول دارد و سخت (یا به عبارتی غیر قابل انعطاف) است و نمی توانسته از پیچ ها یا موانع عبور کند. به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان - گفته او این وسیله حتی نمی توانسته از 50 متر اول بخش زیر آبی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان - غار گذر کند.

هنگامی که از اونسورث درباره ورود ایلان ماسک به غار سوال شده، او پاسخ داده که به سرعت از ماسک خواسته اند از غار خارج شود و او هم باید همین کار را انجام می داده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان

پس از این ادعا ماسک نیز بیکار ننشسته و پاسخ داده. او در توییتی گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان - بود ویدیویی را در اختیار دارد که نشان می دهد زیردریایی با موفقیت از غار گذر کرده. اما مشکل از آن جایی آغاز شد که ماسک گفته خود را با جمله - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان - ای غیر ضروری به پایان رساند. او ظاهراً در پاسخ به ادعاهای مطرح شده در مورد ناکارآمدی زیر دریایی، به اونسورث بی احترامی کرده بود تا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان - اینکه در نهایت کمی بعد این توییت حذف شد.

بنا بر ادعای وبسایت سی نِت اونسورث نقش مفیدی در نجات 13 محبوس شده در غار داشته. البته ایلان ماسک در توییت دیگری اعلام کرده بود که هیچ فرد انگلیسی مهاجر که درتایلند زندگی کند را ندیده و تنها افرادی از نیروی دریایی و ارتش تایلند را دیده بود.

همچنین افزوده که افرادی از نیروی دریایی او - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان - را بدرغه کرده و از او نخواسته اند که غار را ترک کند. در واقع ماسک این موضوع را که از او خواسته شده بود غار را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان - به علت عدم نیاز به کمکش ترک کند، به چالش کشیده بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان

در نهایت باید اشاره کرد که علاوه بر اونسورث ، مقامات تایلند نیز خبر از ناکارآمدی زیردریایی طراحی شده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پاوه استان کردستان - توسط ماسک داده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone