🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: کار نکردن به صورت کلی ممکن است عوامل مختلفی داشته باشد که باید توسط تکنسین بررسی شود.
  2. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: با حرکت آب در مبدل های مسی و وجود مشعل در پایین این مبدل باعث گرم شدن آب داخل خواهد شد.
  3. سوال: شیربرقی در پکیج چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی یا موتوری پکیج وظیفه کنترل ورود یا خروج آب به پکیج را به عهده دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای پکیج ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد پکیج در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: چرا آب پیکج من دمای ثابتی ندارد؟
    پاسخ: ممکن پیش از استفاده‌ی الان شما از آب گرم، دستگاه کار کرده باشد و مقداری آب گرم از قبل داخل لوله‌ها باقی مانده باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34706.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تایپ با کد مورس در کیبورد گوگل به کمک افراد معلول می‌آید

تقریبا یک ماه پیش بود که گوگل امکان تایپ با کدهای مورس را به نسخه اندروید کیبورد خود اضافه کرد و حالا همین ویژگی برای کاربران iOS نیز منتشر شده. همانطور که می‌دانید، تایپ با ...

تقریبا یک ماه پیش بود که گوگل امکان تایپ با کدهای مورس را به نسخه اندروید کیبورد خود اضافه کرد و حالا همین ویژگی برای کاربران iOS نیز منتشر شده. همانطور که می‌دانید، تایپ با کدهای مورس برای افراد معلول و ناتوان می‌تواند بسیار ساده‌تر از سر و کله زدن - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رامسر استان مازندران - با تعداد زیادی از حروف الفبا باشد.

بنابراین هدف اصلی از ارائه این قابلیت کمک به افراد ناتوان در تایپ سریع‌ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رامسر استان مازندران - بوده، هر چند کاربران عادی هم می‌توانند در صورت تمایل استفاده از کدهای مورس را یاد بگیرند. برای این منظور گوگل یک بازی ساده طراحی کرده تا روی اندروید، آی او اس یا دسکتاپ بتوانید در کمتر از یک ساعت استفاده از این کدها را فرا بگیرید.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رامسر استان مازندران

تانیا فینلایسون، توسعه دهنده آمریکایی که به اختلال Cerebral Palsy (فلج مغزی) مبتلاست عقیده دارد که یادگیری کدهای مورس برای افراد معلولی مثل او اجتناب ناپذیر است:

 من یکی از چهار کودکی بودم که برای شرکت در یک تحقیق دانشگاه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رامسر استان مازندران - واشنگتن روی کودکانی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رامسر استان مازندران - که قدرت تکلم نداشتند، انتخاب شدم. سرپرستی این پروژه بر عهده Al Ross بود، کسی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رامسر استان مازندران - که توانست برای ساخت یک دستگاه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رامسر استان مازندران - ارتباطی کد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رامسر استان مازندران - مورس برای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رامسر استان مازندران - کودکان معلول سرمایه لازم را جمع‌آوری کند. دستگاه در زمان خودش یک محصول انقلابی بود؛ می‌توانست تمام کدهای مورس من را به حروف الفبا تبدیل کرده و با صدای بلند و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رامسر استان مازندران - به زبان انگلیسی برای دیگران بخواند. حتی روی دستگاه یک پرینتر کوچک هم نصب شده بود.

گوگل برای ارائه قابلیت تایپ با کد مورس، مستقیما از تانیا مشاوره - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رامسر استان مازندران - گرفته و پس از ارائه برای دیوایس‌های اندرویدی حالا آن را برای کاربران آی او اس نیز منتشر کرده است. با این حساب جی‌بورد به نخستین کیبورد دیجیتالی دنیا تبدیل می‌شود که افراد ناتوان و معلول می‌توانند از آن برای ارتباط راحت‌تر با عزیزان‌شان استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone