🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34675.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

چرا هواوی میت 10 همچنان یکی از گزینه های اصلی بازار موبایل است؟

شرکت هواوی حدود 9 ماه قبل فبلت های پرچمدار میت 10 و میت 10 پرو را معرفی کرد تا برای اولین بار پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی را وارد دنیای موبایل کند. هواوی میت 10 (بررسی ...

شرکت هواوی حدود 9 ماه قبل فبلت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - های پرچمدار میت 10 و میت 10 پرو - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - را معرفی کرد تا برای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - اولین بار پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی را وارد دنیای موبایل کند. هواوی میت 10 (بررسی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - دیجیاتو) و میت 10 پرو (بررسی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - دیجیاتو) - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - به لطف چیپست - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - جدید Kirin 970 و پردازنده اختصاصی AI قابلیت های هوشمند متعددی را به دست آوردند که قبلاً در مورد آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - زیاد صحبت کردیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل

البته ارزیابی برخی از قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - های پیشرفته این دو فبلت پرچمدار در مدت زمان محدود بررسی اولیه ممکن نبود. حالا که کمپین تابستان پرستاره هواوی راه افتاده و خانواده میت 10 در کنار چند موبایل دیگر به شکل ویژه به فروش می رسند، ما هم این فرصت را پیدا کردیم تا تجربه استفاده درازمدت از گوشی هواوی میت 10را با شما در میان بگذاریم و ببینیم آیا هنوز می توان لقب پرچمدار را به این تلفن هوشمند اطلاق کرد یا خیر. ابتدا بهتر است دوباره - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - مشخصاتش را مرور کنیم:

  • نمایشگر 5.9 اینچی IPS LCD با رزولوشن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - 2560×1440 پیکسل
  • چیپست Kirin 970 با پردازنده 8 هسته ای
  • 4 گیگابایت حافظه رم
  • 64 گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین دوگانه 12+20 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • باتری 4000 میلی آمپر ساعتی

در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - ادامه ویژگی های شاخص هواوی میت 10 را از چند بعد مختلف بررسی خواهیم کرد. با دیجیاتو همراه باشید.

طراحی هواوی میت 10

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل

هواوی میت 10 با بدنه شیشه ای همچنان در بین زیباترین گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - های پرچمدار قرار می گیرد، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - حتی اگر آن را در کنار محصولات جدید تری نظیر گلکسی اس 9 / پلاس، اکسپریا XZ2 یا حتی هواوی P20 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - قرار دهید. خمیدگی شیشه پشت بدنه به ارگونومی دستگاه کمک زیادی می کند تا ابعاد بزرگش در درازمدت آزاردهنده نباشد. حفظ تقارن در طراحی و استفاده از نوار افقی متمایز در پشت بدنه از جمله مواردی هستند که توجه زیادی را به خود جلب می کنند. در سال 2018 فقدان بریدگی (ناچ) بالای نمایشگر را هم باید در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - فهرست ویژگی های برتر این گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - لحاظ کرد.

هواوی میت 10 همچنان یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - زیباترین پرچمداران بازار است

هواوی میت 10 لغزنده ترین بدنه شیشه ای را بین گوشی های مختلف دارد و نگهداری از آن بدون - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - قاب محافظ کار طاقت فرساییست، چون به راحتی روی هر سطحی می لغزد. خوشبختانه قاب سیلیکونی داخل جعبه میت 10 نه تنها مشکلات لغزندگی، خش پذیری و کثیف شدن بدنه را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - حل می کند، بلکه برخلاف انتظار، کیفیت بسیار خوبی هم دارد و طی چند ماه استفاده استحکام خودش را حفظ کرده. حضور این قاب سیلیکونی و برچسب محافظ نصب شده روی صفحه، باعث می شود تا هزینه های جانبی خرید فبلت هواوی به حداقل برسد.

همه این موارد در کنار حاشیه بسیار اندک اطراف - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - صفحه و نسبت بالای نمایشگر به بدنه (81.6 درصد) باعث شده هواوی میت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - 10 همچنان یکی از زیباترین پرچمداران بازار باشد و از در دست گرفتنش لذت ببرید.

هوش مصنوعی در هواوی میت 10

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل

همان طور که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - گفتیم، هواوی برای اولین بار پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی را در قالب میت 10 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - به دنیای موبایل معرفی کرد. یکی از کارکردهای اصلی AI در این فبلت، سریع و روان نگه داشتن سیستم عامل و رابط کاربری در درازمدت است که از طریق شناسایی عادت های کاربر و تخصیص بهینه منابع صورت می گیرد.

هوش مصنوعی هواوی میت 10 فقط در اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - دوربین به خوبی حس می شود

تجربه درازمدت ما با هواوی میت 10 نشان داد تنها جایی که حضور هوش مصنوعی را به وضوح حس - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - می کنید، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - در بخش دوربین است. در زمان عکاسی این گوشی می تواند صحنه پیش رو و سوژه های حاضر در کادر را به خوبی شناسایی کرده و بهترین تنظیمات ممکن را اعمال نماید. البته گاهی اوقات این هوشمندی آزاردهنده می شود، به خصوص برای افرادی که می خواهند همه چیز را تحت کنترل داشته باشند. مثلاً با شناسایی یک چهره در تصویر، دوربین به شکل خودکار روی حالت پرتره می رود در حالی که شما مقصود دیگری از ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - آن قاب تصویر داشتید.

در مورد هوشمندی رابط کاربری باز هم نمی توان با قاطعیت سخن گفت. افزایش سرعت اجرای برنامه های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - پرکاربرد به اندازه کافی محسوس نیست و تقریباً تمام برنامه ها با سرعت مطلوبی باز می شوند. شاید همین که پس از چند ماه استفاده شاهد کند شدن هواوی میت 10 نیستیم را باید به فال نیک بگیریم، چون گوشی های قبلی این شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - سابقه چندان درخشانی در این زمینه نداشتند. با این حال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - حضور پردازنده اختصاصی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - هوش مصنوعی همچنان یکی از نقاط قوت اصلی این موبایل است و هواوی می تواند از طریق آپدیت های نرم افزاری، کاربردهای بیشتری برای آن پیدا کند.

دوربین دوگانه هواوی میت 10

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل

هواوی میت 10 در زمان معرفی با کسب امتیاز 97 در تست های تخصصی DxOMark توانست بالاتر از رقبایی نظیر گلکسی نوت 8 و آیفون 8 در کنار گوگل پیکسل 2 و آیفون X قرار بگیرد. حالا پس از گذشت چند ماه اگر نگاهی دوباره به فهرست برترین موبایل ها برای عکاسی از نظر DxOMark بیندازیم (و باشگاه 100 تایی ها که پرچمش در دستان هواوی است را نادیده بگیریم)، می بینیم فبلت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - پرچمدار هواوی اختلاف چندانی با رقبا ندارد. به عنوان مثال اختلاف هواوی میت 10 با سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس فقط 2 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - امتیاز است.

همان طور که گفتیم هوش مصنوعی در هواوی میت 10 در بخش عکاسی حضور پررنگ تری دارد و با دقت تمام، صحنه ها را زیر نظر می گیرد، ولی کاربران حرفه ای ترجیح می دهند از تنظیمات دستی کامل و جامع - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - این گوشی بهره مند شوند. با استفاده درازمدت از این موبایل، ارزش حسگر 20 مگاپیکسلی مونوکروم را بیشتر درک می کنید، به خصوص برای عکاسی در شب یا حالت HDR.

هواوی قصد دارد فیلمبرداری فوق آهسته را با آپدیت نرم افزاری به میت 10 بیاورد

هواوی همچنین گفته که با آپدیت نرم افزاری، دو قابلیت کاربردی GPU Turbo برای افزایش کارایی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - گرافیکی و فیلمبرداری فوق آهسته را به میت 10 می آورد. البته همان طور که در بررسی قابلیت سوپر اسلوموشن در پرچمداران اخیر بازار گفتیم، فیلمبرداری با نرخ 960 فریم بر ثانیه به سخت افزار ویژه ای هم نیاز دارد. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - حالا اینکه هواوی چطور می خواهد این قابلیت سخت افزاری را از طریق آپدیت نرم افزاری به میت 10 بیاورد، مشخص نیست. ولی در مجموع دوربین این گوشی در حد یک پرچمدار واقعی برایتان کار خواهد کرد (می توانید نمونه تصاویر ثبت شده با میت 10 را هم ببینید).

شارژدهی هواوی میت 10

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل

یکی از مهم ترین ویژگی های هواوی میت 10 که همه کارشناسان هم آن را تأیید می کنند، شارژدهی فوق العاده اش در بین پرچمداران بازار است. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی این فبلت چه از نظر ظرفیت اسمی و چه از نظر کارکرد واقعی، رقیب مهمی را پیش روی خودش نمی بیند و بر تمام گوشی های رده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - بالای موجود در بازار (برندهای اصلی) برتری دارد.

قابلیت سوپرشارژ فقط با شارژر و کابل مخصوص هواوی کار می کند

استفاده درازمدت از هواوی میت 10 شما را بد عادت می کند چون در سخت ترین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - شرایط هم می توانید روی شارژدهی یک روز کامل آن حساب کنید و سطح - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - توقعتان از یک موبایل پرچمدار بالا می رود. از طرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - شارژ کردن این گوشی هم واقعاً سریع است و به لطف فناوری سوپرشارژ هواوی، می توانید طی حدود 85 دقیقه باتری را به طور کامل پر کنید. البته برای این کار حتماً باید از شارژر و کابل همراه دستگاه استفاده کنید، چون پین های USB-C مورد استفاده برای سوپرشارژ در کابل های فست شارژ دیگر وجود ندارد. تست های ما نشان داد میت 10 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - با برخی از فست شارژرهای سازگار با QC 3.0 کوالکام به درستی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - شارژ نمی شود، بنابراین بهتر است در زمان خرید شارژر جایگزین حتماً شارژر و کابل را تست کنید تا علامت Fast Charge - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - روی گوشی ظاهر شود.

در مجموع اگر موبایل پرچمداری با شارژدهی فوق العاده می خواهید، هواوی میت 10 بهترین گزینه برای شماست و هنوز هیچ رقیبی برایش دیده نمی شود.

نقاط قوت و ضعف کلی هواوی میت 10

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل

از زمان بررسی اولیه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - هواوی میت 10 تا به امروز، شرکت چینی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - دو آپدیت مهم را برای این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - گوشی عرضه کرده. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - اولی با حجم 3.12 گیگابایت شماره بیلد را از 126 به 132 می رساند و طبق اعلام هواوی، بسته های امنیتی گوگل تا آوریل 2018 را در بر دارد. ما که جای خود داریم، احتمالاً گوگل هم با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - مشاهده حجم این آپدیت تعجب می کند که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - چطور می توان بالای 3 گیگابایت حجم ارزشمند را فقط به آپدیت امنیتی اختصاص داد. در آپدیت دوم با شماره بیلد 133 که یکی-دو هفته قبل منتشر شده و 0.95 گیگابایت حجم دارد هم بسته امنیتی ماه مه 2018 بعلاوه چند قابلیت کاربردی از جمله فیس آنلاک به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - هواوی میت 10 اضافه شده.

فارغ از حجم عجیب و غریب این آپدیت ها، به نظر می رسد هواوی در به روز رسانی پرچمدارانش با جدیت بیشتری عمل می کند و حداقل اینکه بسته های امنیتی را سریع تر به دست کاربر می رساند. همچنین به زودی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - اندروید 8.1 به همراه EMUI 8.1 برای میت 10 عرضه می شود که تجربه روان تر و قابلیت های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - بیشتری را به ارمغان می آورد.

نصب لانچر روی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - هواوی میت 10 سرعت گوشی را کاهش نمی دهد

اگر با رابط کاربری EMUI کنار می آیید که چه بهتر، وگرنه باید از لانچرهای متعدد برای شخصی سازی محیط گوشی استفاده کنید. البته تغییر لانچر پیش فرض یکی از دشواری های EMUI است و حتی اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - موفق به این کار بشوید، پس از آپدیت این اپلیکیشن دوباره همه چیز به حالت قبل بر می گردد. بنابراین شاید بهتر باشد که به رابط کاربری اختصاصی هواوی عادت کنید. EMUI قابلیت های زیادی دارد، ولی باید اعتراف کرد که اکثر آنها تکرار ویژگی های خود سیستم عامل اندروید هستند و فقط دسترسی به آنها ساده تر شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل

ممکن است در استفاده درازمدت از میت 10 به مسائل دیگری هم برخورد کنید که البته چندان حیاتی نیستند. مثلاً وقتی هات اسپات گوشی را روی فرکانس 5 گیگاهرتز تنظیم کنید تقریباً توسط هیچ دستگاهی شناسایی نمی شود. ما با تغییر کانال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - وای فای و دستگاه های مختلف این موضوع را تست کردیم و به موفقیت نرسیدیم. یا اینکه در زمان اجرای بعضی بازی ها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - دکمه بازگشت به عقب (back) به درستی کار نمی کند. همچنین تغییر سیم کارت فعال برای تماس یا دیتا هم میانبر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - خاصی ندارد و باید وارد چند منوی تودرتو بشوید.

میت 10 بهتر است یا میت 10 پرو؟

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل

همان طور که دیدید هواوی میت 10 از بسیاری جهات توانایی رقابت با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - پرچمداران کنونی دنیای موبایل را دارد، به خصوص از نظر طراحی و کیفیت ساخت، دوربین، و مهم تر از همه شارژدهی باتری. با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - توجه به شرایط کنونی بازار که اکثر پرچمداران 2018 قیمتی فراواقعی دارند و به احتمال قریب به یقین دیگر به نزدیکی قیمت های سابق هم بر نمی گردند، شاید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - بتوان روی گزینه های معقول تری مانند میت 10 و مدل پروی آن حساب کرد، اما کدام یک از این دو گوشی برای شما بهتر است؟

با اینکه سخت افزار اصلی این دو گوشی یعنی چیپست، دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - و باتری یکسان است، اما تفاوت های مهمی دارند که می توانند در انتخاب شما تأثیر بگذارند. اولین مورد به نمایشگر بر می گردد. میت 10 صفحه IPS با رزولوشن QHD دارد در حالی که میت 10 پرو از صفحه امولد با رزولوشن FHD بهره می برد. بنابراین نمایشگر میت 10 دقت و شفافیت بیشتری دارد و کمی هم بزرگ تر است، اما صفحه میت 10 رنگ های چشم نوازتری را به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - نمایش در می آورد و از قابلیت همیشه روشن هم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - پشتیبانی می کند.

حسگر اثر انگشت در میت 10 مکان مناسب تری نسبت به مدل پرو دارد

تفاوت مهم دیگر، محل قرار گرفتن حسگر اثر انگشت است. با اینکه حسگر اثر انگشت هواوی میت 10 پایین نمایشگر قرار گرفته اما همچنان حاشیه بسیار کمی دارد و حتی نسبت نمایشگر به بدنه آن بیشتر از میت 10 پرو است (81.6 درصد در مقابل 80.9 درصد). به خاطر دسترسی ساده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - تر و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - استفاده از ژست های حرکتی برای ناوبری سریع - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - در محیط اندروید، محل قرار گرفتن حسگر اثر انگشت در میت 10 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - معقول تر به نظر می رسد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل

هواوی میت 10 دو ویژگی بسیار کاربردی دیگر نیز دارد، یکی جک 3.5 میلیمتری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - هدفون و دیگری درگاه کارت حافظه، که میت 10 پرو از آنها بی بهره است. در مقابل میت 10 پرو با گواهی IP67 نسبت به میت 10 با گواهی IP53 مقاومت بسیار بیشتری در مقابل آب و گرد و غبار دارد. همچنین میت 10 پرو را می توانید با 6 گیگابایت رَم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بخرید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - در حالی که میت 10 فقط با 4 گیگابایت رَم و 64 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد.

بدین ترتیب، شما در ازای پرداخت مبلغی بیشتر برای میت 10 پرو (حدود 500 هزار تومان) قید جک هدفون، درگاه کارت حافظه و رزولوشن بالاتر را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - می زنید و در مقابل، نمایشگر امولد و مقاومت بیشتر بدنه را به دست می آورید. به همین دلیل به نظر می رسد که بین این دو گوشی، هواوی میت 10 انتخاب بهتری باشد. همان طور که در ابتدای مطلب گفتیم، هواوی خانواده میت 10 و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - چند گوشی دیگر را در جشنواره تابستان پرستاره به شکل ویژه در فروشگاه های منتخب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - و با هدایای مختلف به فروش می رساند و اگر قصد خرید این گوشی پرچمدار را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - دارید، می توانید از این فرصت استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرعین استان اردبیل - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گیسو نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام روزتون بخیر شما شهرک اندیشه سرعین هم اجاق گاز و فر تکنوگاز DF16 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در شهرک اندیشه شهر سرعین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone