🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34687.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

زنجیره تامین پیچیده داعش برای تشکیل ناوگانی از پهپادهای نظامی

زنجیره تامین عجیبی از شرکت های ساختگی، هویت های جعلی و واسطه ها وظیفه تامین ناوگان پهپادهای داعش را بر عهده داشته اند. حملات کشورهای مختلف علیه مواضع داعش در عراق و سوریه چیز زیادی ...

زنجیره تامین عجیبی از شرکت های ساختگی، هویت های جعلی و واسطه ها وظیفه تامین ناوگان پهپادهای داعش را بر عهده داشته اند.

حملات کشورهای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - مختلف علیه مواضع - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - داعش در عراق و سوریه چیز زیادی را از این گروهک تروریستی باقی نگذاشته، از اینرو اندک نیروهای باقیمانده آنها با از دست دادن جبهه های زمینی به روش های دیگری نظیر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - استفاده از پهپاد نظامی برای بمباران روی آورده اند.

این پهپادها معمولا شامل کوادکوپترهای آماده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - ای هستند که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - در کشورهای دیگر خریداری شده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - و پیش از ارسال به خط مقدم داعش اصلاحاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - روی آنها اعمال شده است. تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستانمیزان استفاده تروریست های داعش از این گجت ها بسیار گسترده بوده، برای مثال ژنرال «ریموند توماس»، از فرماندهان نیروهای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - ویژه آمریکا می گوید:

در یکی از عملیات ها شاهد به پرواز درآمدن ۷۰ پهپاد طی ۲۴ ساعت بودیم و سلاح چندانی هم برای انهدام آنها در اختیار ما نبود.

در سال ۲۰۱۷ با هجوم نیروهای ائتلاف به موصل، حملات هوایی داعش به اوج خود رسیده و ماهانه بین ۶۰ تا ۱۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - بمباران از طریق پهپاد صورت می گرفت. یکی از نیروهای سوری نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - مدعی شده که در رقه پهپادهای داعش روزانه ۱۵ بار خطوط تدارکات آنها را هدف قرار داده اند.

برنامه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - تامین این گجت ها برای ناوگان پرنده های مرگبار داعش توسط دو برابر بنگلادشی طراحی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - شده بود که برای رسیدن به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - هدف خود از شرکت هایی ساختگی و حقیقی در سراسر دنیا بهره برده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - اند.

این دو برادر به نام های «سوجان» و «آتول»  کارآفرین های حوزه آی تی در بنگلادش بودند اما امپراتوری فناوری خود را به مرکزی برای پشتیبانی از ناوگان پهپادهای داعش تبدیل کرده بودند.

این دو در کشورهای انگلیس، اسپانیا و بنگلادش شرکت هایی ساختگی را برای نقل و انتقال پول - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - و تدارکات تاسیس کرده و پهپادها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - و تجهیزات اضافی را از نه شرکت مختلف - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - در آمریکا و کانادا خریداری می کردند.تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان این دو به منظور افزایش برد و تبدیل گجت های عادی به پهپاد نظامی با استفاده از نام های مستعار و از طریق شرکت هایی دیگر در دانمارک، استرالیا و آمریکا تجهیزات جانبی نظیر دوربین، جی پی اس و آنتن را به کشورهای مجاور داعش از جمله ترکیه وارد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - کرده و از طریق مرز به دست تروریست ها می رساندند.

سوجان پس از مدتی رسما به داعش پیوسته و برای مبارزه در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - خط مقدم به سوریه رفت. او طی بمباران رقه در سال ۲۰۱۵ کشته شد اما زنجیره تامین آنها برای نقل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - و انتقال پول - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سنقر استان کردستان - و پهپاد کماکان به فعالیت خود ادامه می داد.

این شبکه پس از مدت ها به صورت کامل منهدم شد اما چگونگی تبدیل ابزارهای سرگرمی به پهپاد نظامی و ضعف های موجود در سیستم خرید و حمل و نقل بین المللی قابل توجه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وانوش نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
حالتون خوبه؟ مرکز شما دور و بر شهرک ولیعصر سنقر هم سرویس میده؟
پاسخ: بله در شهرک ولیعصر شهر سنقر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone