🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34691.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

رباتی که از طریق هدست واقعیت مجازی بمب ها را خنثی می کند [تماشا کنید]

امروزه درباره اشتغال ربات به جای انسان هشدارهای زیادی به گوش می رسد اما سپردن برخی کارهای کسالت بار، ناسالم یا خطرناک بر عهده ماشین نه تنها به بهبود زندگی انسان ها کمک می کند ...

امروزه درباره اشتغال ربات به جای انسان هشدارهای زیادی به گوش می رسد اما سپردن برخی کارهای کسالت بار، ناسالم یا خطرناک بر عهده ماشین نه تنها به بهبود زندگی انسان ها کمک می کند بلکه دقت و سرعت بیشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - را نیز چاشنی کار خواهد کرد.

یکی از این زمینه های شغلی خنثی سازی بمب است که در کشور ما سالیانه قربانیان زیادی به جای می گذارد. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - کمپانی SRI برای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - کاهش تلفات در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - این حرفه رباتی به نام Taurus را توسعه داده که به واقعیت مجازی نیز مجهز شده است.

در نمونه های اولیه این ربات اپراتور باید از طریق مانیتور با دستگاه ارتباط برقرار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - می کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - که با توجه به اهمیت عمق و دامنه دید حین بررسی مدار و سیم های متعدد بمب کارایی کاملی نداشت. متخصصان SRI برای غلبه بر این مشکل در نمونه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - های جدید از هدست های واقعیت مجازی بهره برده اند و حالا اپراتور به جای ابزارهای قبلی از طریق «آکیلس تاچ» با Taurus ارتباط برقرار می کند.

تجربه جدید آنقدر به واقعیت نزدیک است که به نظر می رسد کاربر به کالبد ربات وارد شده است. علاوه بر این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - بازخورد لمسی امکان درک نیروی وارده و بررسی دستگاه های مشکوک را نیز فراهم می کند. «مارک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - بیبوت»، مدیر واحد تحقیق و توسعه SRI در این باره می گوید:

به لطف سیستم جدید، کلیدهای کنترلی مختلف و اطلاعات ارائه شده روی نمایشگر یک رابط کاربری منحصر به فرد را ایجاد کرده ایم که احساس تسلط و ارتباط بهینه تری را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - اپراتور به ارمغان می آورد.

پیش از این ربات های بسیاری برای خنثی سازی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - بمب توسعه پیدا کرده اما Taurus به لطف ابزارهای دقیق و هدست واقعیت افزوده یک گام از آنها جلوتر است. طبیعتا استفاده از واقعیت های مجازی، افزوده و ترکیبی به این ربات ها محدود نشده و در آینده شاهد مدل هایی دیگر خواهیم بود که ارتباط انسان-ماشین را متحول خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone