🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34689.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

وقوع ۲۵ میلیون حمله سایبری علیه روسیه برای اخلال در جام جهانی

در طول یک ماه برگزاری رقابت های جام جهانی میلیون ها حمله سایبری سیستم های اطلاعاتی حیاتی روسیه را هدف قرار داده اند. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مدعی شده که در یک ماه گذشته ...

در طول یک ماه برگزاری رقابت های جام جهانی میلیون ها حمله سایبری سیستم های اطلاعاتی حیاتی روسیه را هدف قرار داده اند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مدعی شده که در یک ماه گذشته سازمان های امنیتی این کشور با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - همکاری دیگر کشورها ۲۵ میلیون حمله سایبری را دفع کرده اند که به روش های مختلف در پی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - ایجاد اختلال در روند برگزاری جام جهانی بوده اند.

وی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - حین سخنرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - در نشستی مربوط به مسائل امنیتی این تورنمنت بزرگ از نمایندگان ۵۵ سرویس ویژه و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - امنیتی ۳۴ کشور مختلف برای کمک به تضمین امنیت رقابت ها و دفاع - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - در برابر حملات سایبری قدردانی کرد.

بر این اساس سرویس های امنیتی پیش از شروع جام - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - جهانی سابقه بیش از ۲ میلیون نفر از کارگران ساختمانی گرفته تا داوطلبان کمک رسانی را بررسی کرده اند. علاوه بر این کارشناسان امنیتی به صورت پیوسته تمامی استادیوم ها را به منظور کشف تهدیدات شیمیایی، بیولوژیکی، بمبگذاری و حتی تشعشعات خطرناک بررسی کرده اند. تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلاندر پایان این رقابت ها که با قهرمانی فرانسوی ها و شکست کرواسی همراه بود، پوتین علاوه بر دست اندرکاران رقابت ها از طرفدارانی که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - به برگزاری پرشور جام جهانی کمک کردند نیز تشکر کرد:

این تماشاگران در عین احساسی بودن بسیار مسئولیت پذیر هستند و مایلم به خاطر حضورشان در روسیه از آنها تشکر کنم.

پوتین در حالی این مسائل را عنوان کرده که روسیه در کنار کره شمالی در ردیف اول کشورهای متهم به پایه ریزی حملات سایبری به نقاط مختلف جهان قرار دارد. علاوه بر این مقامات آمریکایی بارها این کشور را به راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در شبکه های مجازی برای تاثیرگذاری بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ متهم کرده اند.

با این حال مسئولین ارشد روسیه پیشنهاد عقد توافقنامه امنیت سایبری با آمریکا را مطرح کرده اند که طی آن انتشار داده های ناخوشایند مربوط به دولت های این دو کشور در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر محدود خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone