🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34677.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نسخه اگزینوس ۹۸۲۰ گلکسی نوت 9 در گیک‌بنچ رویت شد

بسیاری از طرفداران کهکشانی‌های سامسونگ بی صبرانه منتظر عرضه‌ی گلکسی نوت 9 در چند هفته‌ی آینده هستند و به همین دلیل اطلاعات زیادی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است. در حال حاضر ...

بسیاری از طرفداران کهکشانی‌های سامسونگ بی صبرانه منتظر عرضه‌ی گلکسی نوت 9 در چند هفته‌ی آینده هستند و به همین دلیل اطلاعات زیادی از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است. در حال حاضر کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - اطلاعات زیادی درباره‌ی تجهیزات داخلی این موبایل بدست آورده‌اند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - اما به تازگی نمرات این پرچمدار در سایت گیگ‌بنچ رویت شده که نحوه‌ی عملکرد واقعی چیپست اگزینوس ۹۸۲۰ آن را مشخص می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان

نمره‌ی بالای بدست - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - آمده در سایت گیک‌بنچ نشان می‌دهد که با چیپستی بسیار قدرتمند طرفیم چرا که این تلفن هوشمند با شماره مدل SM-N960X - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - موفق شده در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای این وبسایت به ترتیب امتیاز ۴۰۸۹ و ۱۲۲۴۶ را کسب کند.

باید گفت پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - این گلکسی نوت 9 پلاس با چیپست اگزینوس ۹۸۱۰ خود توانسته بود که در تست تک هسته ای و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - چند هسته‌ای همین وبسایت به ترتیب امتیاز ۳۳۷۲ و ۸۶۷۹ را کسب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - کند. بدین ترتیب با نمرات یاد شده، اگزینوس ۹۸۲۰ به کار رفته در پرچمدار بعدی سامسونگ در میان قدرتمندترین چیپست‌های موجود بازار قرار خواهد گرفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان

پیش از این گفته شده‌ بود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - که اگزینوس ۹۸۲۰ در گلکسی اس 10 بکار خواهد رفت و انتظار نمی‌رفت که گلکسی نوت 9 نیز از این چیپست برخوردار باشد. علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - بر این، مدل به نمایش گذاشته شده از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد در حالی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - که گفته می‌شد پرچمدار بعدی سامسونگ از ۶ گیگابایت رم برخوردار باشد.

پیش از این شایعه شده که چیپست پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی اگزینوس 9820 از چینش هسته های ۴+۲+۲ بهره می‌برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان

در این حالت هشت پردازشی از سه خوشه مختلف تشکیل خواهند شد؛ دو هسته ارتقا یافته اختصاصی موسوم به Mongoose M4، دو هسته پرقدرت کورتکس A76 یا A75 استاندارد و چهار هسته - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - کورتکس A55 کم مصرف برای انجام کارهای سبک.

این ترکیب سه تایی به لطف معماری جدید کمپانی ARM موسوم به DynamIQ قادر خواهند بود تا در هر سناریوی پردازشی بهترین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - توان را در اختیار قرار دهند.

 

تماشا کنید: طرح های هنرمندانه گرافیست عرب از گلکسی اس 10

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone