🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  4. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34701.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

پلتفرم پیگیری و ارتباط استارتاپ‌های فین‌تک با پلیس فتا ناجا راه اندازی شد

«میلاد جهاندار»، دبیر انجمن فین‌تک ایران در گفتگو با دیجیاتو خبر از راه‌اندازی یک پلتفرم پیگیری و ارتباط میان استارتاپ‌های فین‌تک و پلیس فتا ناجا جهت تعامل نزدیک‌تر می‌دهد. او پلتفرمی که یک پل ارتباطی ...

«میلاد جهاندار»، دبیر انجمن فین‌تک ایران در گفتگو با دیجیاتو - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - خبر از راه‌اندازی یک پلتفرم پیگیری و ارتباط میان استارتاپ‌های فین‌تک و پلیس فتا ناجا جهت تعامل نزدیک‌تر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - می‌دهد. او پلتفرمی که یک پل ارتباطی میان استارتاپ‌های فین‌تک و پلیس فتا است را راهکاری برای رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌‌ها می‌داند و از آن به عنوان یک راه ارتباطی امن و سریع یاد می‌کند.

جهاندار در این گفتگو اشاره می‌کند که پلیس فتا پس از چند جلسه با انجمن فین‌تک و طرح دغدغه‌های دو طرف، دست به طراحی این پلتفرم زده تا ارتباط خود را با استارتاپ‌های مالی تقویت کند: «چند جلسه با پلیس فتا ناجا داشتیم و دغدغه‌هایی که سمت استارتاپ‌های فین‌تک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - بود را مطرح کردیم. برخورد بسیار مثبتی داشتند و آنها هم دغدغه‌ها و مشکلات‌شان را مطرح کردند. نتیجه این جلسات، تلاش برای رفع دغدغه‌های دو سویه بود و حالا خود پلیس فتا پلتفرمی و سیستمی را طراحی کرده است که ارتباط بین استارتاپ‌های فین‌تک و پلیس فتای ناجا را آسان می‌کند. این راهکاری بود که ما با مشارکت‌ هم به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - آن دست پیدا کردیم.»

دبیر انجمن فین‌تک ایران می‌گوید که این پلتفرم کمک می‌کند تا پلیس بتواند به پرونده‌ها با سرعت بیشتری رسیدگی کند و حالا سیستمی توسعه پیدا کرده که هم به سود استارتاپ فین‌تک است، هم به سود پلیس و هم به نفع کاربری که یک مشکل مالی پیدا کرده و شکایتی را ثبت کرده است:

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی

«هدف این است که به وسیله این پلتفرم، یک سری از مشکلات را حل کنیم. برای مثال دنبال آن هستیم تا استعلاماتی که از سمت مراکز پلیس فتا برای استارتاپ‌های فین‌تک ارسال می‌شود به شکل یکپارچه و پنجره واحد باشد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - تا هم ارتباط در یک فضای امن صورت بگیرد و هم سرعت آن افزایشی چشم‌گیر داشته باشد. این مسئله - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - باعث می‌شود تا پلیس فتا بتواند سریع‌تر به موارد رسیدگی کند، که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - در نهایت باعث می‌شود تا به پرونده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - افراد شاکی با سرعت بیشتری رسیدگی شود. هدف این است تا بتوانیم در این همکاری، کمک کنیم تا فضا امن‌تر شود. برای مثال اگر موردی نیاز به گزارش‌دهی دارد، حالا یک راه ارتباطی امن و سریع بین پلیس و استارتاپ‌های فین‌تک به وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - آمده است.»

این اولین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - باری است که یک نهاد نظارتی به این شکل با استارتاپ‌های فین‌تک وارد تعامل می‌شود، دغدغه‌هایش را مطرح می‌کند و سپس با هم به چنین راهکاری دست پیدا‌ می‌کنند. جهاندار نیز عنوان می‌کند که اگر نهادهای نظارتی دیگر مانند دادستانی دغدغه‌هایشان را مطرح کنند، کمتر شاهد اتفاقاتی مانند فیلترینگ در استارتاپ‌های این حوزه خواهیم بود.

قوه قضاییه و به شکل مشخص، کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه متولی فیلترینگ در ایران - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - است و جهاندار هم خبر می‌دهد که دغدغه‌های نهادهای حاکمیتی قابل درک است - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - اما با فیلترینگ یک کسب‌وکار، عملاً هیچ مشکلی حل نمی‌شود: «این‌کار صرفاً ضربه‌ای است که اعتبار یک کسب‌وکار داخلی را زیر سوال می‌برد؛ اعتباری که شرکت‌ها برای جذب آن جنگیده‌اند و سال‌ها تلاش کرده‌اند. در این شرایط به تعامل بیشتر نیاز داریم و این اتفاق فعلاً از سمت پلیس فتا ناجا رخ داده و می‌تواند یک حرکت الهام بخش‌ برای سایر نهادهای نظارتی باشد.»

دبیر انجمن فین‌تک ایران در گفتگو با دیجیاتو از فیلترینگ به عنوان یکی از دغدغه‌های جدی استارتاپ‌های فین‌تک یاد می‌کند و می‌گوید این نمونه از همکاری با پلیس فتا، استعداد گسترش با سایر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - نهادهای نظارتی از جمله قوه قضاییه را دارد: «امیدواریم این همکاری، روندی موفقیت‌آمیز را طی کند تا بتوانیم با دادستانی و نهادهای حاکمیتی دیگری که به کسب‌وکارهای فین‌تک و در مجموع استارتاپ‌ها نگاهی جدی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - ندارند، نگاهی همسو پیدا کنند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - و متوجه شوند با تعامل و همکاری می‌توان کارهای بزرگی در کشور کرد؛ کارهایی که خود نهادهای نظارتی آرزوی آن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - را دارند.»

به گفته جهاندار، استارتاپ‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - فین‌تک و حتی نهاد‌های پرداختی مانند PSPها می‌توانند برای استفاده از این پلتفرم همکاری با پلیس فتا، با انجمن فین‌تک ایران ارتباط بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone