🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات دود چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: اگر پکیج شما بدون فن باشد بجای قطعه پرشر سوئیچ هوا ترموستات دود دارد که به کلاهک تعدیل پکیج متصل می شود.
  2. سوال: منبع انبساط در پکیج چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: محفظه ای برای نگهداری اب با دما بالا است.
  3. سوال: قطعه الکترو در پکج چه وظیفه ی دارد؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
  4. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
  5. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر پکیج، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34705.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

مک بوک پرو با پردازنده های نسل هشتم اینتل و کیبورد جدید به روز شد

اپل امروز لپ تاپ های حرفه ای مک بوک پرو را با پردازنده های جدید، پیکربندی های متنوع، نمایشگرهای True Tone و کیبورد بهتر به روز رسانی کرد. نکته مهم در مورد آپدیت مک بوک ...

اپل امروز لپ تاپ های حرفه ای مک بوک پرو را با پردازنده های جدید، پیکربندی های متنوع، نمایشگرهای True Tone و کیبورد بهتر به روز رسانی کرد. نکته مهم در مورد آپدیت مک بوک پرو، این است که دیگر با پردازنده های قدیمی سر و کار نداریم و کارآیی مدل های 15 - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خوانسار استان اصفهان - و 13 اینچی به ترتیب 70 و 100 درصد افزایش پیدا کرده است.

مک بوک پروی 15 اینچی با پردازنده جدید شش هسته ای اینتل از سری Core i7 یا Core i9، حداکثر 4 ترابایت فضای ذخیره سازی و 32 گیگابایت حافظه رَم از نوع DDR4 عرضه می شود. برای مدل 13 اینچی هم پردازنده های چهار هسته ای اینتل Core i5 و Core i7 در نظر گرفته شده و حداکثر حافظه داخلی به 2 ترابایت می رسد، یعنی دو برابر نسل قبلی.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خوانسار استان اصفهان

از نظر پردازشگر گرافیکی، مدل 15 اینچی همچنان عملکرد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خوانسار استان اصفهان - بهتری دارد و از کارت گرافیک AMD Radeon Pro با حداقل 4 گیگابایت رَم بهره می برد، در حالی که مدل 13 اینچی به گرافیک مجتمع اینتل Iris Plus 655 با 128 مگابایت حافظه اختصاصی مجهز شده است. اگر هیچکدام از این دو به دردتان نمی خورد، اپل کارت گرافیک اکسترنال را هم برای نخستین بار در فروشگاهش عرضه کرده: مدل 699 دلاری Blackmagic با کارت گرافیک رادئون پرو 580 و 8 گیگابایت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خوانسار استان اصفهان - حافظه رَم DDR5.

باتری هر دو مدل مک بوک پرو هم ارتقاء یافته تا افزایش توان مصرفی پردازنده ها را پوشش دهند. البته هنوز تخمین شارژدهی این دو لپ تاپ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خوانسار استان اصفهان - توسط اپل اعلام نشده. مک بوک - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خوانسار استان اصفهان - پرو های جدید اپل از فناوری True Tone بهره می برند که برای اولین بار در تبلت حرفه ای آیپد پرو به کار گرفته شد. بدین ترتیب حسگر تعبیه شده درون دستگاه با سنجش نور محیط، بهترین دمای رنگ را برای تصاویر ایجاد می کند. فناوری True Tone برای تاچ بار هم به کار گرفته شده است.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خوانسار استان اصفهان

مدل های جدید مک بوک پرو به چیپ امنیتی T2 اپل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خوانسار استان اصفهان - نیز مجهز شده اند که علاوه بر قابلیت های امنیتی، در لحظه به فرمان Hey Siri نیز پاسخ می دهد. کیبورد جدید اپل هم بسیار کم صدا تر از قبل شده و پایداری و دقت کلیدها نیز بهبود یافته.طی یک سال گذشته این سومین بار است که اپل به ارتقاء مک بوک پرو دست می زند و نشان می دهد که اهمیت زیادی برای مشتریان این محصول حرفه ای قائل است.

گفتنیست مدل پایه مک بوک پروی 13 اینچی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خوانسار استان اصفهان - جدید با تاچ بار با مشخصات پردازنده نسل هشتمی اینتل Core - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خوانسار استان اصفهان - i5، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خوانسار استان اصفهان - هشت گیگابایت رَم و 256 گیگابایت SSD با قیمت 1800 دلار به فروش می رسد. بالاترین پیکربندی مدل 13 اینچی با پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7، شانزده گیگابایت رَم و 2 ترابایت SSD قیمتی برابر 3700 دلار خواهد داشت.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خوانسار استان اصفهان

قیمت مدل پایه مک بوک پرو 15 اینچی جدید با پردازنده نسل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خوانسار استان اصفهان - هشتمی اینتل Core i7، شانزده گیگابایت رَم، گرافیک رادئون پرو 555X و 256 گیگابایت SSD برابر 2400 دلار تعیین شده و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خوانسار استان اصفهان - نهایتاً بالاترین پیکربندی شامل پردازنده نسل هشتمی Core i9 اینتل، 32 گیگابایت حافظه رم، کارت گرافیک رادئون پرو 560X و 4 ترابایت SSD هم با قیمت باورنکردنی 6700 دلار به فروش می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone