🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  5. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34682.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گزارش دیجیاتو از طبقه ۹ شرکت ارتباطات زیرساخت؛ سرور تلگرام طلایی اینجاست؟ [تماشا کنید]

ساعت ۱۱:۲۹: خبرگزاری تسنیم تیتر می‌زند:‌ «سردار جلالی: سرورهای هات‌گرام و طلاگرام در طبقه نهم ساختمان مرکز امام(ره) وزارت ارتباطات قرار دارند». سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور است و انگشت اتهام در خصوص استفاده ...

ساعت ۱۱:۲۹: خبرگزاری تسنیم تیتر می‌زند:‌ «سردار جلالی: سرورهای هات‌گرام و طلاگرام در طبقه نهم ساختمان مرکز امام(ره) وزارت ارتباطات قرار دارند». سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور است و انگشت اتهام در خصوص استفاده ۳۰ میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - کاربر ایرانی از نسخه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - فارسی، بدون فیلتر و البته با هویت مشکوک را به سمت وزارت ارتباطاتِ دولت دوازدهم نشانه می‌گیرد. کاری که پیش‌تر «عبدالصمدی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - خرم‌آبادی»، معاون دادستان کل کشور در یک ماه اخیر دو - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - بار انجام داده بود.

ساعت ۱۲:۰۱: وزارت ارتباطات تصمیم عجیبی می‌گیرد و به خبرنگاران می‌گوید که ساعت ۱۴، مقابل همین ساختمان باشند تا از طبقه نهم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - آن دیدن کنند. این تصمیم را می‌توان یکی از جالب‌ترین تصمیماتی دانست که این وزارت‌خانه در تاریخش گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - است. به این شکل، ساختمانی که بیش از ۴۰ سال است یک غیرخودی وارد طبقات فوقانی‌ و تقریباً محرمانه‌اش نشده، به روی گروهی از خبرنگاران باز می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان

در واقع جهرمی امروز در فاصله کمتر از نیم ساعت، تصمیم گرفت تا درهای این طبقه را به روی خبرنگاران باز و اثبات کند چیزی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - که سردار جلالی می‌گوید در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - این طبقه وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - ندارد. او امروز در همین رابطه به شکلی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - طعنه‌آمیز گفته بود: «شاید نشود دزدی ابرها را ثابت یا رد کرد اما نبودن سرور در طبقه نهم ساختمان امام را می‌شود ثابت کرد. ما امروز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - از روابط عمومی خواسته‌ایم ساعت ۲، از خبرنگاران دعوت کند تا بروند و طبقه نهم ساختمان امام را بازدید کنند و نتیجه را به قضاوت افکار عمومی بگذارند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان

ساعت ۱۴:۲۷: تور با تاخیری که به آن عادت داریم شروع می‌شود. «سید جمال هادیان»، مدیر روابط عمومی جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - وزارت ارتباطات ما را به سمت آسانسورهای ساختمان هدایت می‌کند و بدون توقف، به طبقه نهم می‌رسیم. در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - این طبقه آنتن موبایل یاری همراهی با فیلترشکن و توییتر را ندارد و به سختی با یک خط آنتن، ارتباط با شبکه اپراتور حفظ می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان

حدود یک ساعت طول می‌کشد تا کل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - بخش‌های مختلف این طبقه در ساختمانی به این عظمت را بگردیم؛ بازدیدی که از قسمت شرقی ساختمان شروع و در قسمت غربی با اتفاقی جالب به پایان می‌رسد. پس از خروج از آسانسور، یک میز پینگ‌پونگ بیشتر از هرچیز توجه را به خود جلب می‌کند؛ چیزی که انتظار وجودش در قلب یک اداره دولتی وجود ندارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان

«سهراب آغ بیات»، مدیرکل کنترل و هماهنگی شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، در طبقه نهم انتظار خبرنگاران را می‌کشد و تبدیل به تور لیدر این بازدید یک ساعته می‌شود؛ بازدیدی که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - کل آن، یک جمله «طلایی» دارد: «در طبقه نهم ساختمان امام، تجهیزات تلفن ثابت بین شهری، بین استانی و دو صفر (تماس خارجی) نگهداری می‌شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان

بیات در گفتگو با دیجیاتو و سایر خبرنگاران اشاره می‌کند که در این طبقه‌ی ساختمان، مدیریت داده انجام نمی‌شود و بحث اینترنت در میان نیست: «اینجا فقط مخصوص ویس است؛ تلفن ثابت، ارتباطات بین شهری و خارج از کشور.»

سپس وارد سالنی می‌شویم که مربوط به تجهیزات ارتباطی برای مکالمات خارج - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - از کشور - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - است. اینجا اتفاقات جالبی می‌افتد:

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان

خبرنگاران برخی خبرگزاری‌های خاص از بیات سوالات جالبی می‌پرسند. برای مثال، آیا در این چند ساعت سرورهای تلگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - طلایی و هاتگرام جابه‌جا نشده‌اند؟ او با تعجب می‌گوید که «این‌ها سرور هستند» و جابه‌جایی آنها زمان‌بر است. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - دو کلیپ کوتاهی که از پاسخ‌ او به همین پرسش‌ها ضبط کرده‌ایم را با توجه به زمانبندی که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - در چند پاراگراف اول ارائه شد مشاهده کنید:

در قسمتی دیگر از طبقه نهم، به سالن ارتباطات تلفن ثابت بین شهری می‌رسیم:

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان

بخش اداری طبقه نهم؛ اینجا هم خبری از سرورهای تلگرام طلایی و هات‌گرام نیست. به آغ بیات می‌گویم احتمالاً عده‌ای می‌خواهند زیر میزهای بخش اداری را هم بگردند؛ می‌گوید: «می‌توانند جیب کارمندان بخش اداری را هم بگردند!»

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان

آغ بیات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - می‌گوید که به دلیل اظهار نظر در رابطه با طبقه نهم، وزیر ارتباطات صرفاً اجازه بازدید از همین طبقه را داده است. در نهایت اما بازدیدکنندگان به یکی از درهای بسته در انتهای طبقه نهم اشاره می‌کنند؛ جایی که آغ بیات آن در را هم باز می‌کند و نشان می‌دهد که این قسمت، مربوط به تهویه هواست. این کلیپ کوتاه مربوط به همین قسمت را ببینید:

در حالی که دولت، وزارت ارتباطات و در پایین‌ترین سطح، شرکت ارتباطات زیرساخت متهم به ارائه خدمات به نسخه‌های غیررسمی تلگرام هستند، آذری جهرمی ظهر امروز در واکنش به گفته‌های سردار جلالی یک جمله قابل تامل گفته است: «در بحث فضای مجازی، تصمیم گیر، مدیریت کننده و هماهنگ کننده مرکز ملی فضای مجازی است. ما هم نظرات خودمان را در این خصوص داده‌ایم؛ در دی ماه نظر خودمان را درباره - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - نسخه‌های غیررسمی تلگرام گفته‌ایم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone