🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  4. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34700.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اگر آیفون 7 دو روز در آب بماند چه اتفاقی برای آن رخ می‌دهد

به تازگی گزارش شده که یک آیفون 7 پس از ۴۸ ساعت غوطه ور شدن در آب دریا، سالم مانده و بخشی از باتری‌اش هم حفظ شده است. ماجرا از این قرار است که فردی ...

به تازگی گزارش شده که یک آیفون 7 پس از ۴۸ ساعت غوطه ور شدن در آب دریا، سالم مانده و بخشی از باتری‌اش هم حفظ شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تربت جام استان خراسان

ماجرا از این قرار است که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تربت جام استان خراسان - فردی در حال غواصی، نوری از کف اقیانوس مشاهده کرده و تصور نموده عتیقه‌ای کمیاب در آن محل قرار دارد. از این رو سریعاً به سمتش شنا کرده و متوجه شده که این عتیقه‌ در واقع - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تربت جام استان خراسان - آیفونی است که با گرفتن پیغام، می‌درخشیده است. حال سوال اینجاست که این آیفون از چه قاب ضد آبی بهره می‌برده و کدام اپراتور قادر بوده ارتباط با این موبایل را حتی در کف دریا نیز برقرار کند.

نقطه قابل توجه دیگر این است که آیفون 7 پیدا شده در کف اقیانوس، نه تنها توانسته دور - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تربت جام استان خراسان - روز کامل را در آب به سلامت پشت سر بگذارد بلکه باتری‌اش نیز ۸۰ درصد شارژ به همراه داشته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تربت جام استان خراسان

«سریس هریسی» غواص ماجراجو، این موبایل را در عمق ۹.۱۵ متری اقیانوس پیدا کرده و مدعی شده که در آن زمان، آیفون یاد شده ۸۴ درصد شارژ به همراه داشته. وی سعی کرده بلافاصله با گشت و گذار در مخاطبین این گوشی، صاحب آن را یافته و با او تماس برقرار کند.

این غواص می‌گوید:

«من گوشی را از دور می‌دیدم که پیغام‌هایی برایش می‌آمد و کف اقیانوس را روشن می‌کرد. سریعا آن را برداشتم و با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تربت جام استان خراسان - خود به خشکی آوردم تا آن را به صاحبش بازگردانم چرا که این روزها موبایل‌ها و اطلاعات شخصی داخل آن‌ها بسیار با ارزش هستند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تربت جام استان خراسان

پس از این قضیه مشخص شده که این آیفون حین کایاک سواری، به داخل آب افتاده و صاحبش در آن زمان تصور کرده که دیگر آن را پیدا نخواهد کرد.

با این وجود، او دور روز بعد متوجه شده که گوشی‌‌اش را از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تربت جام استان خراسان - دست نداده و معجزه‌ای رخ داده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تربت جام استان خراسان - است.

 

تماشا کنید: مقایسه ماکت آیفون های ۲۰۱۸ با آیفون ۷ پلاس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شنایا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
مرکز شما آیا سمت رضاآباد تربت جام کار انجام میده.
پاسخ: بله در رضاآباد شهر تربت جام خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone