🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  2. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  4. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14989.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات کلیدی گلکسی M22 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی فاش شد

گلکسی M22 چند روز پیش در بنچمارک گیک‌بنچ رویت و مشخص شد که این دستگاه در واقع همان نسخه 4G گلکسی A22 است. حالا گزارشی تازه تایید می‌کند که گلکسی M22 با گلکسی M32 هم ...

گلکسی M22 چند روز پیش در بنچمارک گیک‌بنچ رویت و مشخص شد که این دستگاه در واقع همان نسخه 4G گلکسی A22 است. حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر ساری استان مازندران - گزارشی تازه تایید می‌کند که گلکسی M22 با - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر ساری استان مازندران - گلکسی M32 هم فرق زیادی ندارد و بسیاری از مشخصات - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر ساری استان مازندران - این دو گوشی را به ارث برده است.

بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر ساری استان مازندران - گزارش وب‌سایت GalaxyClub، گلکسی M22 از شماره مدل SM-M225FV استفاده می‌کند که قبلا هم در گیک‌بنچ دیده شده بود. منتها این احتمال - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر ساری استان مازندران - وجود دارد که با توجه به بازار هدف، شاهد عرضه این دستگاه با شماره مدل‌های دیگری باشیم. البته این تغییر به احتمال زیاد فقط در دو حرف انتهایی اعمال می‌شود.

گلکسی M22 احتمالا از چیپست هلیو G80 مدیاتک - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر ساری استان مازندران - به همراه ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند. گلکسی M32 با ۶ گیگابایت رم به بازار آمد با این حال قلب تپنده یکسانی داشت. گوشی آتی سامسونگ در بخش دوربین از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر ساری استان مازندران
گلکسی A22

گلکسی M22 انرژی خود را از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد. این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر ساری استان مازندران - اتفاق از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر ساری استان مازندران - آن جهت حائز اهمیت است که گلکسی A22 قرار است با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر ساری استان مازندران - بیاد. این گوشی احتمالا در رنگ‌هایی شبیه گلکسی M32 راهی بازار می‌شود که شامل مشکی، آبی و سفید خواهند بود.

گلکسی M22 در یک کلام شباهت بالایی به گلکسی A22 دارد ولی در بخش باتری و رنگ‌ها متفاوت است. پس می‌توانیم حدس بزنیم که این گوشی هم از نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع امولد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر ساری استان مازندران - با - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر ساری استان مازندران - رزولوشن +FHD استفاده کند. موبایل مذکور در آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ امتیازات ۳۷۴ و ۱۳۶۱ را به دست آورده بود. طبق اطلاعات این مرجع، دستگاه مذکور به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ وارد بازار خواهد شد.

متاسفانه فعلا تاریخ دقیقی برای عرضه این تلفن هوشمند اعلام نشده اما - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر ساری استان مازندران - می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سامسونگ خیلی زود آن را - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر ساری استان مازندران - معرفی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone