🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  5. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14993.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ در تبلیغات جدیدش دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس را مسخره می‌کند [تماشا کنید]

غول‌های فناوری همواره با تبلیغاتشان شرکت‌های رقیب را هدف قرار می‌دهند که برای مثال می‌توان به تبلیغات مایکروسافت علیه اپل اشاره کرد. حالا سامسونگ در جدیدترین تبلیغات تلویزیونی‌اش به سراغ آیفون ۱۲ پرو مکس رفته ...

غول‌های فناوری همواره با تبلیغاتشان شرکت‌های رقیب را هدف قرار می‌دهند که برای مثال می‌توان به تبلیغات مایکروسافت علیه اپل اشاره کرد. حالا سامسونگ در جدیدترین تبلیغات تلویزیونی‌اش به سراغ آیفون ۱۲ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلفچگان استان قم - پرو مکس رفته و عملکرد دوربینش را با گلکسی S21 اولترا مقایسه کرده است.

سامسونگ در دو ویدیوی کوتاهی که منتشر کرده، به سراغ نقاط ضعف دوربین پرچمدار اپل در برابر گلکسی S21 اولترا رفته: - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلفچگان استان قم - رزولوشن پایین‌تر دوربین اصلی و همچنین زوم کمتر آن.

گلکسی S21 اولترا به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلفچگان استان قم - که به گفته سامسونگ، رنگ‌ها در آن زنده‌تر و شاداب‌تر هستند. در ویدیوی اول سامسونگ از جزئیات بالاتر دوربین گلکسی S21 اولترا در مقایسه با آیفون ۱۲ پرو مکس خبر می‌دهد.

ویدیوی دوربین مربوط به زوم این پرچمدار کره‌ای‌ها می‌شود. در حالی که گلکسی S21 اولترا از قابلیت زوم ۱۰۰ برابری بهره می‌برد، آیفون حداکثر بزرگنمایی ۱۲ برابری دارد. مسلما چنین بزرگنمایی برای عکس گرفتن از ماه مناسب نیست.

در حالی سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلفچگان استان قم - از اپل خرده گرفته که پرچمدار تاشو دو هزار دلاری‌اش، گلکسی زد فولد ۲ تنها قابلیت زوم ۱۰ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، آیفون ۱۲ پرو مکس به عنوان بهترین و کامل‌ترین گوشی اپل در بازار، به یکی از بهترین دوربین‌ها مجهز شده و تصاویر باکیفیتی ثبت می‌کند.

سامسونگ از زمانی که به سراغ استفاده از زوم ۱۰۰ برابری در گوشی‌های پرچمدارش رفته، عکس‌برداری از ماه را یکی از نقاط قوت آن‌ها می‌داند و برای مثال تصاویری که با گلکسی S21 اولترا از قمر زمین گرفته را منتشر کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلفچگان استان قم - است.

در گذشته درباره دستکاری این عکس‌ها بحث‌های زیادی وجود داشت و کارشناسان نظرات متفاوتی درباره آن‌ها داشتند. اما در نهایت مشخص شد که گلکسی S21 اولترا پردازش‌های نرم افزاری زیادی روی تصاویر انجام می‌دهد و به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلفچگان استان قم - همین دلیل تصاویر کیفیت بالایی دارند. با این حال قضاوت نهایی درباره برتری‌های دوربین گلکسی S21 اولترا در برابر آیفون ۱۲ پرو مکس برعهده کاربران است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone