🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  3. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25441.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک به صورت مخفیانه از دوربین آیفون استفاده می‌کند

اگر کاربر آیفون هستید و از فیسبوک استفاده می‌کنید، بهتر است کمی نگران باشید، زیرا به نظر می‌رسد اپلیکیشن فیسبوک به صورت فعال از دوربین گوشی شما استفاده می‌کند. البته هنوز معلوم نیست که این ...

اگر کاربر آیفون هستید و از فیسبوک استفاده می‌کنید، بهتر است کمی نگران باشید، زیرا به نظر می‌رسد اپلیکیشن فیسبوک به صورت فعال از دوربین گوشی شما استفاده می‌کند. البته هنوز معلوم نیست که این مشکل از سوی iOS است - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - یا برنامه فیسبوک.

این باگ در ابتدا توسط یک کاربر به نام جاشوا مدو (Joshua Maddox) کشف شد که ویدیو آن را در توییتر منتشر کرده است. - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - در این ویدیو به خوبی می‌توان - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - دید که فیسبوک از دوربین گوشی به صورت فعال استفاده می‌کند. اگر کمی دقت کنید، می‌توانید نمای دوربین گوشی وی را در گوشه سمت راست صفحه مشاهده کنید. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که کاربر در حال اسکرول فید خود یا مشاهده عکس است.

جاشوا مدو می‌گوید که این مشکل را در ۵ آیفون دیگر که همگی iOS 13.2.2 داشتند هم تست کرده است. وی همچنین در توییت خود گفته است که مشکل اپ فیسبوک را در iOS 12 مشاهده نکرده است. البته معلوم نیست که نمایش ندادن فید دوربین رابطه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - مستقیمی با - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - استفاده نکردن از آن دارد یا خیر. در ادامه می‌توانید ویدیو این کاربر را مشاهده کنید:

افراد دیگری نیز سعی کرده‌اند تا شرایط دیده شده در ویدیو را بازسازی کرده و خود شاهد این باگ باشند. اما تنها افرادی که از آخرین نسخه iOS استفاده می‌کنند توانسته‌اند این باگ را ببیند. افراد دیگر با iOS 13.1.3 و همچنین کاربران اندورید، موفق نشده‌اند. به همین دلیل این - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - مشکل دو حالت بیشتر ندارد؛ یا با باگ دیگری از سری باگ‌های بی‌پایان iOS طرف هستیم یا این - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - که فیسبوک قصد شیطنت داشته و از کاربران جاسوسی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌کند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان

البته پاسخ فیسبوک بسیار قابل انتظار خواهد بود. احتمالا فیسبوک می‌گوید که این یک باگ بوده و در اسرع وقت آن - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - را برطرف می‌کنیم. البته این کمپانی ید طولایی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - در این زمینه داشته و در عین حال سابقه مناسبی در رابطه با داده‌های خصوصی کاربران هم ندارد. از طرفی اپل نیز با باگ عجین شده و کاربران به - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - دیدن باگ‌های عجیب و غریب در سیستم‌عامل‌های این کمپانی عادت کرده‌اند.

با این حال راه‌حل‌هایی هم وجود دارد که به صورت کجدار مریز با این باگ کنار بیایید تا به صورت رسمی توسط اپل یا فیسبوک برطرف شود. برای این کار می‌توانید دسترسی برنامه به دوربین را قطع کنید یا این که حتی جلوی دوربین خود را بپوشانید؛ کاری که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - مارک زاکربرگ هم انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone