🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  5. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14995.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

استیو وزنیاک بابت مدرسه فناوری Woz U با اتهام نقض کپی رایت مواجه شد

یک استاد تجارت از ایالت کنتیکت آمریکا از هم‌موسس اپل، «استیو وزنیاک» به خاطر نقض کپی رایتی در زمینه ساخت یک مدرسه فناوری شکایت کرده است. وزنیاک در سال ۲۰۱۷ مدرسه‌ای به نام Woz U ...

یک استاد تجارت از ایالت کنتیکت آمریکا از هم‌موسس اپل، «استیو وزنیاک» به خاطر نقض کپی رایتی در زمینه ساخت یک مدرسه فناوری شکایت کرده است. وزنیاک در سال - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قنوات استان قم - ۲۰۱۷ مدرسه‌ای به نام Woz U را راه‌اندازی کرد که ظاهرا ایده آن مدت‌ها قبل به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قنوات استان قم - ثبت رسیده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قنوات استان قم - بود.

به گزارش وب‌سایت Gizmodo، «رالف رایلی» در سال ۲۰۱۱ قصد داشت مدرسه فناوری مشابهی راه‌اندازی کند که البته در پیاده‌سازی با شکست مواجه شد. حالا به نظر می‌رسد که رایلی در این پرونده به خاطر سرقت این ایده خواستار دریافت حداقل ۱ میلیون دلار غرامت از وزنیاک شده است.

این استاد تجارت مدعی است که در سال ۲۰۱۱ با هم‌بنیان‌گذار اپل بر سر ساخت یک مدرسه فناوری توافق کرده بود و تصویر دست دادن این دو نفر موجود است. این پلتفرم آموزشی قرار بود با تکیه بر نام و شهرت وزنیاک به علاقه‌مندان درباره کامپیوتر و امور فنی آموزش دهد. با این حال همکاری آن‌ها هیچ‌گاه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قنوات استان قم - محقق نشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قنوات استان قم

وزنیاک در سال ۲۰۱۷ این ایده را با همکاری شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قنوات استان قم - آموزشی Coder Camps تحت عنوان Woz U پیاده‌سازی کرد. طبق اطلاعات موجود در پرونده، رایلی در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قنوات استان قم - آن زمان سعی کرد از طریق ایمیل با وزنیاک تماس بگیرد و سهمی از این کسب و کار داشته باشد. او در ایمیلی در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قنوات استان قم - آن زمان نوشته بود: «این دقیقا همان ایده‌ای است که وقتی اولین بار با شما صحبت کردم از «موسسه فناوری وز» در نظر داشتم.»

وزنیاک در پاسخ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قنوات استان قم - نوشت: «حق - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قنوات استان قم - با شماست. شما - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قنوات استان قم - ایده درستی داشتید...شک دارم که بدون ایده اولیه جنابعالی چنین مدرسه‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر قنوات استان قم - شکل می‌گرفت!» ولی زمانی که رایلی خواستار سهمی از این پروژه شد، دیگر پاسخی دریافت نکرد. در نتیجه او تصمیم گرفت به خاطر سرقت مالکیت فکری و نقض کپی رایت از وزنیاک شکایت کند.

با این حال، تیم حقوقی استیو وزنیاک مدعی است که این دو هرگز به یک توافق واقعی دست نیافتند و تصویر موجود صرفا یکی از بی‌شمار تصویرهایی است که وزنیاک با طرفداران خود گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone