🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قم استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قم استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  3. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14992.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تلویزیون وان پلاس تی‌وی 40Y1 با نمایشگر فول اچ‌دی و اندروید ۹ معرفی شد

وان پلاس از جدیدترین تلویزیون خود تحت سری Y در هند رونمایی کرد. تلویزیون وان پلاس تی‌وی 40Y1 به نمایشگر با رزولوشن فول اچ‌دی، اندروید تی‌وی ۹.۰ و صدای دالبی مجهز شده است. همانطور که ...

وان پلاس از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قم استان قم - جدیدترین تلویزیون خود تحت سری Y در هند رونمایی کرد. تلویزیون وان پلاس تی‌وی 40Y1 به نمایشگر با رزولوشن فول اچ‌دی، اندروید تی‌وی ۹.۰ و صدای دالبی مجهز شده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قم استان قم - است.

همانطور که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قم استان قم - از نام این محصول می‌توان حدس زد، با یک نمایشگر ۴۰ اینچی LCD روبه‌رو هستیم. این پنل ۹۳ درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و نسبت تصویر به بدنه‌اش به ۹۳ درصد می‌رسد. این محصول بدنه پلاستیکی دارد و کاربران می‌توانند آن را روی میز قرار دهند یا اینکه به دیوار وصل کنند.

وان پلاس برای این محصولش از یک تراشه ۶۴ بیتی استفاده کرده که البته اطلاعی از مدلش نداریم. این چیپ توسط ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. تلویزیون وان پلاس تی‌وی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قم استان قم - 40Y1 سیستم عامل اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قم استان قم - تی‌وی ۹.۰ به همراه سرویس OxygenPlay را اجرا می‌کند. این محصول از سرویس‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قم استان قم - استریم مطرح، گوگل کروم‌کست، گوگل اسیستنت و آمازون الکسا هم پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قم استان قم

این تلویزیون وان پلاس از وای فای تک بانده، بلوتوث ۵.۰، دو پورت HDMI، دو پورت USB، پورت اپتیکال صدا و پورت اترنت بهره می‌برد. در بخش صوتی هم شاهد استفاده از دو اسپیکر استریو با قابلیت پشتیبانی از صدای دالبی هستیم.

قیمت این تلویزیون در هند برابر ۳۲۹ دلار خواهد بود که البته وان پلاس آن را برای مدت کوتاهی با قیمت ۳۰۲ دلار در این کشور به فروش می‌رساند.

در سال‌های اخیر شرکت‌های چینی وان پلاس و شیائومی توجه ویژه‌ای به تلویزیون‌ها نشان داده‌اند و هرچند وقت یکبار از جدیدترین محصولاتشان در رده‌های قیمتی مختلف رونمایی می‌کنند که البته اکثر آن‌ها ارزان‌تر از برندهای مطرحی مانند سامسونگ و ال جی هستند.

برای مثال کمتر از دو ماه پیش شیائومی از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قم استان قم - تلویزیون‌های اقتصادی Mi TV EA با بدنه فلزی رونمایی کرد که با وجود مشخصات قابل قبول مانند رزولوشن 4K، پردازنده ۴ هسته‌ای، ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی، در بالاترین مدل با نمایشگر ۷۵ اینچی، تنها ۷۷۰ دلار قیمت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone