🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  3. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  4. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14990.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

دیجی‌تک؛ تفاوت پارت‌نامبرهای آیفون در چیست؟

خرید آیفون در ایران در کنار چالش‌های مالی، معمولا چندین و چند چالش دیگر هم دارد. برای مثال اگر به دنبال خرید آیفون در بازار بوده باشید، حتما از فروشندگان این جمله را شنیده‌اید که ...

خرید آیفون در ایران در کنار چالش‌های مالی، معمولا چندین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - و چند چالش دیگر هم دارد. برای مثال اگر به دنبال خرید آیفون در بازار بوده باشید، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - حتما از فروشندگان این جمله - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - را شنیده‌اید که این آیفون پارت نامبر آمریکا یا یه سفارش آمریکا ساخته شده و کیفیتش تضمین شده است. در صورتی که اپل هیچ‌گاه آیفونی با سفارش آمریکا را با کیفیت بیشتر نمی‌سازد! چرا که اپل به تمامی کاربران خود احترام می‌گذارد. پس چرا آیفون ۱۲ با پارت نامبر چین ۲ میلیون تومان ارزان‌تر از پارت نامبر سنگاپور است؟

تماشای ویدیو در یوتوب دیجیاتو:

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو:

پارت نامبر یا مدل نامبرهای اکثر محصولات اپل مانند آیفون، آیپد یا مک‌بوک، بسته به بازار هدفشان اندکی تفاوت دارند. البته این تفاوت‌ها در کیفیت ساخت نیست، بلکه در جزئیات عموما نرم‌افزاری و در خصوص مک‌ها، گاهی سخت‌افزاری هستند. برای مثال مک‌بوک با پارت نامبر اروپا یا انگلستان، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - کلید اینتر ال شکل دارند، در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - حالی که همان مک‌بوک با پارت نامبر آمریکا، کلید معمولی یا خطی دارند.

اما اوضاع در مورد آیفون‌ها کمی متفاوت است. آیفون‌ها بازار هدف و کاربردهای گسترده‌تری دارند و در نتیجه اپل باید با دولت‌ها و قانون‌های بیشتری سر و کله بزند. برای مثال آیفون‌های مخصوص بازار امارات را پارت نامبری که AB دارد، به دستور دولت امارات متحده عربی، فاقد «FaceTime Audio» و «FaceTime - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - Video» هستند. چرا که در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - این کشور تنها یک سری پلتفرم‌های مشخصی برای تماس تصویری - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - صوتی مجوز فعالیت گرفته‌اند که متاسفانه پلتفرم‌های اپل جزو آن‌ها نیستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان

همین مورد در رابطه با پارت نامبر چین هم صدق می‌کند. برای مثال آیفونی که با پارت نامبر CH/A تمام می‌شود، برای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - بازار چین تولید شده و از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - تماس صوتی فیس‌تایم پشتیبانی نمی‌کند. یا آیفون‌هایی با پارت نامبر J و KH به ترتیب برای بازار ژاپن و کره جنوبی تولید شده‌اند و به دستور دولت‌های این کشور صدای دوربین شاتر حتی در حالت سایلنت نیز باید شنیده شود.

اکنون که تفاوت پارت نامبرهای آیفون را می‌دانید، به دلیل ارزان بودن آیفون ۱۲ با پارت نامبر چین واقف - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - هستید. در نتیجه اگر از فیس تایم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - آئودیو استفاده می‌کنید اصلا سمت این آیفون‌ها نروید. تنها آیفونی که در ایران هم دوس سیم کارت فیزیکی دارد و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - هم تمامی کارکردهای آن به درستی کار می‌کند، آیفون‌های پارت نامبر سنگاپور هستند که با عبارت ZA/A تمام می‌شوند. در نتیجه اگر به دنبال خرید آیفون دو سیم کارته هستید و می خواهید از فیس تایم هم استفاده کنید، پارت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - نامبر سنگاپور را تهیه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - کنید. در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - ویدیوی ضمیمه شده در این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - مطلب - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر فومن استان گیلان - با جزئیات بیشتری در رابطه با آیفون صحبت کرده‌ام. در نتیجه پیشنها می‌کنم حتما این ویدیو را تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone