🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36081.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اپل چهارمین نسخه بتای iOS 11.4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

اپل چهارمین نسخه بتا از  iOS 11.4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد که از طریق «مرکز توسعه دهندگان اپل» یا OTA در اختیار این دسته از کاربران قرار خواهد گرفت. iOS 11.4 قابلیت پشتیبانی از ClassKit را ...

اپل چهارمین نسخه بتا از  iOS 11.4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد که از طریق «مرکز توسعه دهندگان اپل» یا OTA در اختیار این دسته از کاربران قرار خواهد گرفت.

iOS 11.4 قابلیت پشتیبانی از ClassKit را دارد. این فریمورک همراه با یک اپلیکیشن قدرتمند آموزشی به نام Schoolwork کار می کند که برای ایجاد ارتباط میان دانش آموزان و معلمان طراحی شده. به لطف ClassKit، دانش آموز می تواند روند آموزش و یادگیری خود در اپلیکیشن های مختلف را به اطلاع معلمان رسانده و در محیطی امن و خصوصی با آن ها به تبادل اطلاعات بپردازد.

برخی از قابلیت هایی که در نسخه های بتای iOS 11.3 دیده شدند اما در نسخه های نهایی تصمیم به حذف آنها گرفته شد، مجددا در بتای iOS 11.4 حضور دارند. این ابزارها شامل AirPlay 2 است که امکان پخش موزیکی یکسان از دو اسپیکر هوشمند هوم پاد را فراهم می کند.تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نور استان مازندران

قابلیت دیگر  Messages on iCloud نام دارد که با استفاده از آن می توانید مکالمات و فایل های پیوستی که در آی مسیج رد و بدل شده را در فضای ابری ذخیره نمایید. حذف پیام از هرکدام از دستگاه ها، به معنای پاک شدن آن از تمامی آی دیوایس ها خواهد بود.

این نسخه بتا شامل والپیپرهای PRODUCT Red برای آیفون ۸ و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نور استان مازندران - ۸ پلاس است که ماه گذشته نسخه های قرمز رنگ آنها معرفی شد.

کمپانی کوپرتینویی اعلام کرد که از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نور استان مازندران - دو ماه دیگر تمام اپلیکیشن ها باید با استفاده از iOS 11 طراحی شده و قابلیت پشتیبانی از نمایشگر خاص آیفون ۱۰ را داشته باشند. به عبارت دیگر اپلیکیشن های جدید باید با نسبت تصویر ۱۸:۹، رزولوشن ۱۱۲۵ در ۲۴۳۶ و بریدگی نمایشگر سازگاری داشته باشند .اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نور استان مازندران - ابتدا از توسعه دهندگان خواسته بود تا فروردین گذشته این الزامات را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نور استان مازندران - در نظر بگیرند، حالا اما این فرصت را برای سه ماه دیگر تمدید - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نور استان مازندران - کرده است.

تماشا کنید: تست مقاومت آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نور استان مازندران - 10

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone