🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  2. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36079.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام قابلیت جستجو و اضافه کردن موزیک به استوری را فراهم می کند

اینستاگرام در راستای توسعه قابلیت های «استوری» قصد معرفی ویژگی جدیدی را برای اضافه کردن موزیک به ویدیوها دارد اخیرا کاربران با کنکاش کدهای اپلیکیشن اندروید اینستاگرام به قابلیتی برخورده اند که امکان اضافه کردن ...

اینستاگرام در راستای توسعه قابلیت های «استوری» قصد معرفی ویژگی جدیدی را برای اضافه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کردن موزیک به ویدیوها دارد

اخیرا کاربران با کنکاش کدهای اپلیکیشن اندروید اینستاگرام به قابلیتی برخورده اند که امکان اضافه کردن استیکر های موزیک را به استوری فراهم می کند.

محتوای کدهای جدید حاکی از این است که اینستاگرام میزبان قابلیتی به نام «جستجوی موزیک» خواهد بود که به کاربران اجازه می - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دهد موزیک ها را بر اساس ژانر، مود و غیره جستجو کرده و به استوری - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های خود اضافه کنند.

اگرچه هنوز اطلاعات رسمی در این باره ارائه نشده اما احتمال می رود با استفاده از این سیستم کلیپی از موزیک های منتخب حین تماشای استوری پخش شود. این استیکرها با تمرکز بر ویدئوها طراحی شده اند اما احتمال دارد اینستاگرام امکان استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از آنها برای تصاویر را نیز فراهم کند.

اگر حدس های مذکور درباره این قابلیت درست از آب - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - درآید، محبوبیت اپلیکیشن هایی از قبیل Musical.ly برای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ساخت موزیک ویدیو، صداگذاری، ساخت اسلایدشو و به اشتراک گذاری آنها در اینستاگرام کاسته خواهد شد.

قابلیت اضافه کردن موزیک به لطف قراردادهای فیسبوک، کمپانی مادر اینستاگرام فیسبوک - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - با برندهایی نظیر سونی، گروه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - موزیک وارنر، گرو موزیک یونیورسال و غیره میسر شده است.تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقیپیش از این نیز کاربران با بررسی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کدهای اپلیکیشن اینستاگرام به قابلیت های آتی پیش از معرفی آنها پی برده بودند. برای مثال قابلیت فوکوس از روی آیکون موجود در کدها پیش بینی شده بود.

اینستاگرام از مدت ها قبل برای رقابت با اپلیکیشن های مشابه در حال معرفی قابلیت های جدید بوده است. این کمپانی هفته گذشته  قابلیت‌ هایی دیگری را معرفی کرد که کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به کمک آن‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می‌توانند راحت‌ تر از همیشه به اشتراک‌ گذاری محتوا و تعامل با یکدیگر بپردازند. اشتراک‌گذاری سریع ویدیو از اپلیکیشن GoPro و بارگذاری موزیک‌ های اسپاتیفای در استوری‌ها دو مورد از مهم‌ترین این قابلیت‌ها است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone