🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38200.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ارائه اینترنت روی خطوط فیبر نوری دیگر تنها در انحصار مخابرات نیست

انحصار ارائه اینترنت روی خطوط فیبر نوری برخی نقاط کشور از مشکلاتی بود که کاربران بسیاری با آن سروکار داشتند به‌طوری که در برخی شهرستان‌ها به علت سیم‌کشی کل خطوط تلفن به‌صورت فیبرنوری، ساکنین مجبور ...

انحصار ارائه اینترنت روی خطوط فیبر نوری برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - نقاط کشور از مشکلاتی بود که کاربران بسیاری - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - با آن سروکار داشتند به‌طوری که در برخی شهرستان‌ها به علت سیم‌کشی کل خطوط تلفن به‌صورت فیبرنوری، ساکنین مجبور بودند تا فقط از مخابرات استان اینترنت پرسرعت ثابت تهیه کنند. چندی پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - وزیر ارتباطات وعده داده بود تا برخی از این انحصارطلبی‌ها به زودی برچیده خواهد شد و امروز رییس جدید مخابرات مهر تاییدی بر وعده وزیر زد و خبر از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین این شرکت و آسیاتک داد.

«سیدمجید صدری» ضمن تایید این مطلب که رقابتی شدن بازار به این تجارت کمک خواهد کرد، خاطرنشان کرد:

«در چارچوب مقررات رگولاتوری و به‌ منظور اجرای مصوبه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - 260 دارندگان پروانه‌های FCP می‌توانند در تمام بخش‌های ارتباطات سیمی و کابلی به ارائه خدمات بپردازند. به‌ منظور تحقق این مصوبه، در طی ماه‌های گذشته با شرکت‌های شاتل و های وب توافق‌نامه همکاری منعقد شد و اکنون پس از مذاکرات صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - گرفته، شرکت‌های مبنا تلکام و آسیاتک نیز طبق مصوبه 260 با شرکت مخابرات ایران توافقنامه همکاری به امضا رساندند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جوانرود استان کردستان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن ابراز علاقه برای بستن قرارداد با دیگر شرکت‌ها گفت:

«به‌منظور تحقق مشتری مداری، رقابتی‌تر شدن بازار ارتباطات ثابت و تسهیل ارائه خدمات در این - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - بخش، فرصت جدیدی برای استفاده حداکثری از منابع و امکانات زیرساختی دارندگان پروانه‌های ارتباطات ثابت طبق مصوبه 260 فراهم‌ شده است. آمادگی داریم - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - با سایر شرکت‌های FCP نیز طبق مقررات حاکم بر ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - خدمات عمده‌فروشی بیت استریم که از سوی کمیسیون تنظیم مقررات به اپراتورها ابلاغ‌ شده است، توافقنامه همکاری منعقد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - و حداکثر هم‌افزایی را به‌منظور توسعه بازار ارتباطات ثابت کشور برقرار سازیم.»

به‌نظر می‌رسد که  استفاده از توان علمی و فنی شرکت های خصوصی برای ارائه خدمات - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - بر اساس مصوبه ی 260 سازمان تنظیم مقررات، باعث ایجاد چنین تفاهم نامه‌های بهره برداری شده و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - شرکت آسیاتک سومین سازمانی است که توانسته به این توافق با - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - مخابرات دست پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone