🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37508.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

امنیت پیام‌رسان سروش در هاله‌ای از ابهام، آیا تمام باگ‌ها برطرف می‌شوند؟

دیروز یکی از کارشناسان فنی کشورمان در توییتر از باگی درون پیام‌رسان سروش خبر داد که به موجب آن شماره کاربران اعضای یک گروه و یا ادمین‌ها قابل مشاهده است. این باگ نرم‌افزاری که به ...

دیروز یکی از کارشناسان فنی کشورمان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - در توییتر از باگی درون پیام‌رسان سروش خبر داد که به موجب آن شماره کاربران اعضای یک گروه و یا ادمین‌ها قابل مشاهده است. این باگ نرم‌افزاری که به گفته وزیر ارتباطات - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - پیش‌تر هم در این برنامه مشاهده شده قرار بوده حل و فصل بشود ولی تا افشا شدن موضوع به‌طور علنی و پرداختن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - رسانه‌ها به آن خبری از درست شدن آن نبود. اینجاست که این سوال پیش‌می‌آید که آیا تمام باگ‌های این نرم‌افزار و موارد مشابه‌ دیگر توسط کارشناسان اهل فن کشف شده و برای رفع آنها اقدامی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - شده است؟

وزیر ارتباطات کشورمان بعد از واکنش‌های زیادی که به مشکل پیام‌رسان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - سروش شد توییتی در صفحه شخصی خود نوشته که در آن تاکید کرده برای موفقیت یک برنامه، ارزیابی آن در چنین - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - مواردی ضروریست. به گفته «محمدجواد آذری جهرمی» هر سامانه‌ای بعد از عرضه باید مورد ارزیابی کارشناسان واقع شود و مشکلات ریز و درشت آن یافت شود، او حتی پیشنهاد کرده که جوایزی برای مشکلات موجود در برنامه برای کارشناسان اهل فن گذاشته شود تا آنها تشویق به ایرادیابی برنامه و در نتیجه قوی‌تر شدن نرم‌افزارها - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - و اپلیکیشن‌ها شوند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران

«مهدی واعظی»، کارشناس امنیت اطلاعات در گفتگو با دیجیاتو ضمن تایید باگ موجود در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - این برنامه آن را فاجعه‌بار خواند و اعتقاد دارد که درست شدن این باگ صرفا حل کردن بخشی از مشکلات موجود در برنامه است و باید نقص‌های داخل برنامه‌نویسی این پیام‌رسان کامل‌تر بررسی شوند:

«برنامه‌نویسی این پیام‌رسان ضعیف است و مشخص است که افراد با تجربه نه‌چندان بالایی این کار را انجام - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - داده‌اند که خود این مساله عجیب است چرا که بارها از دست‌اندرکاران این برنامه شنیدیم که به دنبال بهترین تیم‌ها و قوی‌ترین‌ها هستند. نشتی‌هایی که در برنامه وجود دارد اصلا کم نیستند و این موضوع افشا شدن شماره تلفن هرچند برخلاف - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - تصور برخی عموم هک شدن به حساب نمی‌آید اما - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - باگ بزرگیست.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران
تصویری که دیروز در توییتر منتشر شد و باگ پیام‌رسان سروش را نشان می‌داد

به گفته واعظی زمانی که کاربر برنامه سروش را باز می کند، مشخصات کاربرانی که برایش پیام فرستادند را در یک فایل دیتابیس ذخیره می‌کند که به موجب آن فایل می‌توان به شماره‌ تلفن‌ها دسترسی پیدا کرد:

«این فایل دیتابیس به دلیل اشتباه کدنویس مجاز هست که شماره تلفن کاربر هم از سرور بگیرد در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - حالی که در نمونه خارجی آن مثل تلگرام این دیتابیس فقط نام کاربری افراد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - را نشان می‌دهد و بس. از طریق این دیتابیس می توان تمام شماره ها رو استخراج کرد و از آن سواستفاده‌های زیادی نمود. این مسأله برای مراکز دولتی و دولتمردان که سهم بیشتر یوزرهای این پیام‌رسان را تشکیل می‌دهد بسیار فاجعه‌آمیز - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - است.»

او به دست آوردن شماره افراد را مستلزم چت‌کردن و ایجاد یک ارتباط با آنها در محیط این برنامه عنوان می‌کند و می‌گوید از آنجا که سروش مثل تلگرام قابلیت جستجوی نام کاربری افراد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - را ندارد باید با فرد مکالمه کرد تا بتوان به شماره تلفن او دست یافت.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران
تصاویری از شماره اعضای داخل گروه ورزش ۳

«میلاد نوری» توسعه‌دهنده‌ای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - که این موضوع را در توییتر برملا ساخته بود نیز در همین شبکه اجتماعی سلسله‌ توییت‌هایی درباره استفاده از برنامه‌های ایرانی کرده که لحن نسبتا تند و دلسوزانه‌ای دارد:

«حمایت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - از اپلیکیشن ایرانی هم معنیش این نیست از هر مزخرفی حمایت کنیم. پیام‌رسان ایرانی ابتدایی ترین مسایل امنیتی رو رعایت نکرده. - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - بعد انتظار دارن همه ازش حمایت کنن. مزخرف، مزخرفه چه ایرانی چه خارجی. اپ خوب هم خوبه. چه ایرانی چه خارجی.

کسی نگفته ایرانی‌ها - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - بلد نیستن یک اپلیکیشن با کیفیت تلگرام تولید کنن. - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - بلکه مدیران و تصمیم‌گیران بلد نیستن کار رو به افرادی که باید بسپارن. همیشه فقط یک رانت مالی/رسانه‌ای رو در اختیار یکسری افراد قرار دادن که خروجیش مشخص بوده. سیستم عامل ملی. پیام رسان ملی و …»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران
کاربران دیگری مشکلات دیگر این پیام‌رسان را نیز توییت کرده‌اند که احتمالا کم کم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - همگی توسط تیم سروش رفع شوند

گرچه توسعه‌دهندگان پیام‌رسان سروش مشکل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - خود را پذیرفته و آن را در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - آپدیت بعدی برنامه رفع کرده و از مردم هم عذرخواهی کرده‌اند با این حال به نظر می‌رسد که تعداد این باگ‌ها در تحقیقات بعدی بیشتر باشد و محدود به این برنامه پیام‌رسان نشود. این مسائل دغدغه کاربران را نسبت به پیام‌رسان‌های داخلی که به گفته مسئولین می‌توانند جایگزین تلگرام و موارد مشابه بین‌المللی دیگر در کشور باشد بیشتر می‌کند و رسیدگی به آنها از ضرورت‌هاییست که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - قبل از هر اقدامی باید صورت گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دادمهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام وقت بخیر یک سوالی دارم مرکز شما بحرخزر جویبار اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در بحرخزر شهر جویبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر احمدرضا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
شما بلوار امام جویبار هم سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در بلوار امام شهر جویبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone