🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38201.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

رندرهای منتسب به ال جی G7 منتشر شدند

در ماه های اخیر بریدگی بالای نمایشگر، مشابه آنچه اولین بار در موبایل اسنشال فون و پس از آن در آیفون 10 دیدیم، در موبایل های کمپانی های بیشتری ارائه شده. به تازگی رندرهایی از ...

در ماه های اخیر بریدگی بالای نمایشگر، مشابه آنچه اولین بار در موبایل اسنشال فون و پس - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تربت جام استان خراسان - از آن در آیفون 10 دیدیم، در موبایل های کمپانی های بیشتری ارائه شده. به تازگی رندرهایی از موبایل ال جی G7 (با اسم رمز نئو یا جودی) منتشر شده که نشان از نمایشگر دارای بریدگی در بخش بالایی آن دارد.

گمانه زنی ها در مورد موبایل G7 - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تربت جام استان خراسان - ال جی زمانی شروع شد که این کمپانی در سکوت خبری تصاویری از تلفن هوشمند یاد شده را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تربت جام استان خراسان - در رویداد کنگره جهانی موبایل نمایش داد؛ موبایلی که به نظر می رسید از نمایشگری 6 اینچی از نوع OLED و با نسبت 19.5 به 9 بهره می برد. همچنین دوربین اصلی دوگانه به همراه حسگر اثر انگشت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تربت جام استان خراسان - قرار گرفته در پایین آن نیز برایش در نظر گرفته شده بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تربت جام استان خراسان

تلفن هوشمندی که تصاویر آن منتشر شده بسیار شبیه به آیفون 10 به نظر می رسد و البته حاشیه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تربت جام استان خراسان - پایینی نمایشگر بسیار مشابه با نمونه ای است که پیش از این در موبایل های تازه معرفی شده ذنفون - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تربت جام استان خراسان - 5z و نیز ذنفون 5 مشاهده شده بود.

در بخش پشتی نیز رندرهای جدید طرحی مشابه با نمونه های کلاسیک معمول ال جی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تربت جام استان خراسان - را نمایش می دهد که دوربین های دوگانه به صورت عمودی در میانه و بالا قرار گرفته اند، در حالی که حسگر اثر انگشت که کلید پاور نیز در آن تعبیه شده، در زیر آنها جای گرفته. از سوی دیگر به نظر می رسد قاب پشتی در طرفین کمی قوس دار طراحی شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تربت جام استان خراسان

انتظار می رود این موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تربت جام استان خراسان - از چیپست اسنپدراگون 845 - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تربت جام استان خراسان - به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. این بار بر خلاف اطلاعات قبلی احتمال داده شده که G7 دارای نمایشگری با رزولوشن 1440 در 3120 با نسبت 18 به 9 باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تربت جام استان خراسان

هنوز معلوم نیست که ال جی چه زمانی قصد دارد موبایل یاد شده را به بازار عرضه کند. البته پیش از این مشخص نبود که تلفن - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تربت جام استان خراسان - هوشمند نمایش داده شده در کنگره جهانی موبایل در واقع حاصل پروژه لغو شده ال جی برای این موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تربت جام استان خراسان - است یا نمونه ای است که کمپانی کره ای قصد دارد در آینده به بازار عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone