🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38210.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

طرح های تازه ARM برای پردازشگرهای گرافیکی؛ Mali-G52 و Mali-G31 معرفی شدند

کمپانی انگلیسی ARM اخیراً از محصولات جدید خود، طرح دو پردازشگر گرافیکی جدید در کنار یک پردازشگر تصویر و یک پردازشگر ویدیو رونمایی کرده است. شرکت ARM که اکنون مالکیت آن در اختیار کمپانی SoftBank ...

کمپانی انگلیسی ARM اخیراً از محصولات - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تنکابن استان مازندران - جدید خود، طرح - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تنکابن استان مازندران - دو پردازشگر گرافیکی جدید در کنار یک پردازشگر تصویر و یک پردازشگر ویدیو رونمایی کرده است.

شرکت ARM که اکنون مالکیت آن در اختیار کمپانی SoftBank است، طرح پردازنده هایی را تولید می کند که سایر کمپانی ها می توانند حق امتیاز آنها را خریده و بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تنکابن استان مازندران - نیاز خود در طراحی چیپست های تولیدی خود استفاده نمایند. تاکنون شرکت های تولید کننده چیپ بسیاری از جمله برادکام مشتری ARM بوده اند. همچنین کمپانی های تولید کننده سخت افزار از جمله اپل از خریداران طرح های آن - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تنکابن استان مازندران - هستند.

در حدود یکی سال قبل ARM از پردازشگر گرافیکی میان رده Mali-G51 رونمایی کرده بود که البته در هیچ دیوایسی از آن استفاده نشد. اکنون - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تنکابن استان مازندران - این کمپانی پردازشگرهای گرافیکی Mali-G52 و Mali-G31 را معرفی کرده که به ترتیب برای استفاده در موبایل های میان رده و اقتصادی طراحی شده اند.

پردازشگر گرافیکی Mali-G52

این پردازشگر 30 درصد کارایی بالاتری نسبت به G51 ارائه می دهد و کمپانی هایی که از آن در دستگاه های خود استفاده کنند می توانند میزان نرخ فریم در ثانیه بالاتری را با قیمت قبلی به کاربران خود ارائه دهند. از سوی دیگر بهره وری باتری نسبت به نسل قبلی به میزان - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تنکابن استان مازندران - 15 درصد بهبود داشته است.

از آنجایی روز به روز موبایل های بیشتری بهره مند از قابلیت های هوش مصنوعی به بازار عرضه می شوند، ARM نیز این مسئله را فراموش نکرده و اکنون G52 می تواند به میزان 3.6 برابر کارایی بیشتری در پردازش های مرتبط با یادگیری ماشینی (شاخه ای از هوش مصنوعی) را ارائه دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تنکابن استان مازندران

هسته های جدید این - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تنکابن استان مازندران - پردازشگر گرافیکی به لطف واحدهای اجرای سایه، بین 50 تا 100 درصد میزان فلاپس بیشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تنکابن استان مازندران - را برای هر هسته ارائه می کنند.

پردازشگر گرافیکی Mali-G31

این پردازشگر جایگزین مدل قدیمی تر Mali-400 شده. پیش از این مدل 400 را تنها در دیوایس های محدودی از جمله Raspberry Pi دیده بودیم. G31 در واقع بر مبنای G51 طراحی شده، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تنکابن استان مازندران - ولی تنها به دو هسته پردازشی محدود شده و واحد های اجرایی کمتری در هر یک از هسته های خود دارد. البته همچنان به میزان 20 درصد نسبت به G51 MP2 کوچکتر است ولی همان کارایی را ارائه می دهد.

هر دو پردازشگرهای گرافیکی تازه معرفی شده از رابط های برنامه نویسی نرم افزار گرافیکی OpenGL ES 3.2 - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تنکابن استان مازندران - و Vulkan پشتیبانی می کنند.

پردازشگر ویدیوی Mali-V52 و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تنکابن استان مازندران - پردازشگر تصویر Mali-D51

پردازشگر V52 می تواند ویدیوهای با کیفیت 4K و 60 فریم در ثانیه را کدگذاری کند و نتیجه نهایی را با 20 درصد کیفیت بالاتر ارائه دهد. همچنین قادر است ویدیوهای 4K - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تنکابن استان مازندران - و 12 فریم در ثانیه را کدگشایی کند. این پردازشگر 38 درصد اندازه کوچکتر و دو برابر کارایی بالاتر در زمینه کدگشایی نسبت به نسخه V61 دارد.

D51 می تواند وظیفه رندر کردن رابط کاربری را با 30 درصد مصرف انرژی کمتر نسبت به انجام این وظیفه توسط پردازشگر گرافیکی انجام دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone