🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  2. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  4. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38192.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تجهیزات جاسوسی کوبا دلیل بیماری کارکنان سفارت آمریکا بوده است

اوایل امسال 24 نفر از کارمندان سفارتخانه آمریکا در کوبا دچار علائمی نظیر فقدان شنوایی، سرگیجه و حالت تهوع شده بودند، و حالا محققان آمریکایی نظریه جدیدی را درباره دلایل این مساله مطرح کرده اند. ...

اوایل امسال 24 نفر از کارمندان سفارتخانه آمریکا در کوبا دچار علائمی نظیر فقدان شنوایی، سرگیجه و حالت تهوع شده بودند، و حالا محققان آمریکایی نظریه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نجف آباد استان اصفهان - جدیدی را درباره دلایل این مساله مطرح کرده اند.

کارکنان این سفارتخانه ادعا می کردند به خاطر شنیدن صداهای عجیب و غریب در خانه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نجف آباد استان اصفهان - و یا اتاق های هتل محل اقامت خود دچار این شرایطی شده اند. از آنجایی که کوبا و ایالات متحده روابط دوستانه ای با هم ندارند، این تئوری مطرح شد که آنها هدف نوعی از تسحیلات مایکروویو قرار گرفته اند؛ با این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نجف آباد استان اصفهان - حال پلیس فدرال آمریکا نتوانست شواهدی برای اثبات این مسئله بیابد. تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نجف آباد استان اصفهانحالا محققان «دانشگاه میشگیان» نظریاتی را مطرح کرده اند که بر اساس آن پدیدار شدن علائم مذکور ناشی از سیگنال های فراصوتی تولید شده توسط تجهیزات نظارتی یا جاسوسی ناکارآمد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نجف آباد استان اصفهان - بوده که عملکرد درستی نداشته اند..

اگرچه یک سیگنال فراصوتی به افراد صدمه جدی نمی زند اما ترکیب چند نمونه از آنها می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نجف آباد استان اصفهان - به تولید صدایی منجر شود که در محدوده شنوایی انسان (بین 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز) قرار داشته و در عین حال خطراتی را برای سلامتی در پی داشته باشد.

محققان این پروژه برای آزمایش نظریه خود با استفاده از دو مخابره کننده فراصوتی دو سیگنال 25 کیلوهرتزی و 180 هرتزی را با یکدیگر ترکیب کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نجف آباد استان اصفهان - اند که به تولید فرکانسی 7 کیلوهرتزی با صدایی مشابه منجر شده که برای انسان قابل شنیدن است.

این تیم تحقیقاتی تاکید کرده اند که نظریه مذکور احتمال وجود دلایل دیگری برای بیمار شدن کارکنان را رد نمی کند؛ با این حال این مساله منطقی تر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نجف آباد استان اصفهان - از تئوری هایی نظیر، برانگیختگی جمعی، تشعشعات مایکروویو و مسوم شدن توسط دولت کوبا به نظر می رسد، چرا که شاید این کشور به اطلاع از مسائل سری آمریکا علاقه داشته باشد اما سردرد یا حالت تهوع کارکنان آمریکایی دستاورد خاصی  برای دولت هاوانا در پی ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone