🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38202.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ده ها هزار سایت وردپرسی به بدافزار استخرج ارز مجازی آلوده شده اند

با افزایش قیمت ارزهای مجازی مساله بدافزارهای استخراج ارز به یک اپیدمی تبدیل شده و حالا یک محقق امنیتی به نام Troy Mursch مدعی شده که حدود 50 هزار سایت وردپرسی به اسکریپت های استخراج ارز ...

با افزایش قیمت ارزهای مجازی مساله بدافزارهای استخراج ارز به یک اپیدمی تبدیل شده و حالا یک محقق امنیتی به نام Troy Mursch مدعی شده که حدود 50 هزار سایت وردپرسی به اسکریپت های استخراج ارز مخفیانه با استفاده از سیستم کاربران آلوده شده اند.

در این تحقیق با استفاده از موتور جستجوی کد منبع PublicWWW، کد صفحات مختلف جستجو شده و در نهایت 48953 وب سایت آلوده تشخیص داده شده اند.

این محقق تاکید می کند که Coinhive کماکان شایع ترین اسکریپت استخراج مخفیانه ارز است که در 81 درصد از سایت های مذکور یافت شده است.تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان

علاوه بر تعداد بالای وب سایت های آلوده، سرعت گسترش این بدافزارها نیز قابل توجه است، برای مثال Coinhive طی چهار ماه گذشته 10 هزار وب سایت را هدف قرار داده است.

در 19 درصد از سایت های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - باقی مانده نیز بد افزار CoinImp در 4119 سایت، DeepMiner در 2160 سایت، Crypto-Loot در 2057 سایت و Minr در 692 سایت پیدا شده اند.تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان

شاید از نظر شما هدف هکرها استراج بیت کوین باشد اما ارز دیجیتالی موسوم به مونرو (xmr) هدف اصلی هکرها در این بخش است چرا که خیلی از ارزها قابلیت استخراج از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - طریق پردازنده را ندارند

در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - فوریه گذشته محققان امنیتی متوجه شدند که برخی از وب سایت های دولتی و خدمات عمومی نیز به صورت مخفیانه این بدافزارها را اجرا می کنند.

این پدیده از مدت ها پیش به کشور ما نیز سرایت کرده و ماه گذشته مرکز ماهر با آگاهی از این حملات خبر از سایت‌هایی داده که به واسطه سخت‌افزارها و توانایی سیستم بازدیدکنندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - خود، مشغول به استخراج ارز دیجیتال می‌شوند.

همان‌طور که پیش‌تر در دیجیاتو گفته شد، برای جلوگیری از سوءاستفاده از چنین ابزارهایی دو راه اصلی توصیه می شود. اول استفاده از نرم افزارها یا افزونه های معتبری که مانع - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - از نمایش تبلیغات می شوند (ad-blocker).

راه دوم نیز دوم ویرایش دستی فایل hosts - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - ویندوز در مسیر windows\system32\drivers\etc به کمک نرم افزار Notepad و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریمان استان خراسان - افزودن آدرس های coin-hive.com و coinhive.com به فهرست سایت های بلاک شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تخشک نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر اروتدنر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا طرفای منازل مسکونی مناظق برق فریمان سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در منازل مسکونی مناظق برق شهر فریمان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone