🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38206.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ویندوز ۱۰ از سال آینده به «اس مد» مجهز می‌شود

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که میخواهد ویندوز ۱۰ اس را که هم اکنون به عنوان یک سیستم عامل مستقل در اختیار کاربران قرار دارد تحت عنوان وضعیتی جداگانه به نام «S Mode» به نسخه ...

مایکروسافت به تازگی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت جام استان خراسان - اعلام کرده که میخواهد ویندوز ۱۰ اس را که هم اکنون به عنوان یک سیستم عامل مستقل در اختیار کاربران قرار دارد تحت عنوان وضعیتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت جام استان خراسان - جداگانه به نام «S Mode» به نسخه های آتی از ویندوز ۱۰ اضافه کند.

البته خبرهای مربوط به این موضوع ماه گذشته بود که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت جام استان خراسان - به بیرون درز کرد با این حال جو بلفیوره معاون ارشد این شرکت امروز از طریق اکانت توییتر خود رسما آن را تایید کرد.

وی در توییت خود آورده:

سال آینده ۱۰ اس - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت جام استان خراسان - به عنوان مدی جداگانه به نسخه‌های مختلف ویندوز ۱۰ اضافه می شود و دیگر به عنوان یک سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت جام استان خراسان - عامل مستقل وجود نخواهد داشت.

اس مد قرار است که به تمامی نسخه‌های ویندوز ۱۰ بیاید و به همین خاطر اپلیکیشن‌های مربوط به آن صرفا از طریق استور مایکروسافت قابل اجرا هستند، با این حال عملکرد آن درست به همان شیوه ای خواهد بود که نسخه اختصاصی از ویندوز ۱۰ اس عمل می کند.

مایکروسافت همچنین اس مد جدیدی برای ویندوز ۱۰ هوم، Enterprise (نسخه سازمانی) و نسخه‌های پرو در دست طراحی دارد.

اشاره کنیم که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت جام استان خراسان - شرکت ردموندی تاکنون حرفی درمورد تغییرات احتمالی اس مد به میان نیاورده و اگر قرار باشد که این اتفاق در سال ۲۰۱۹ رخ ندهد آنگاه می‌توان نتیجه گرفت که تغییرات مد نظر این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت جام استان خراسان - شرکت هنوز نهایی نشده‌اند.

این نسخه از سیستم عامل ویندوز، در واقع پاسخ مایکروسافت به کروم او اِس (Chrome OS) به شمار می رود که نسخه ای سبک تر از ویندوز را در اختیار سخت افزارهای نه چندان قدرتمند - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت جام استان خراسان - قرار دهد، دستگاه هایی که کاربرد زیادی در مراکز آموزشی دارند.

ویندوز 10 اِس از لحظه روشن شدن دستگاه تا زمانی که آماده کار شود، به حدود 15 ثانیه زمان نیاز دارد که در مقایسه با نسخه های کنونی کمی سریع تر است. همچنین قابلیت اعمال تنظیمات از طریق حافظه فلش نیز وجود دارد، به گونه ای که ویندوز 10 اِس تنظیمات ذخیره شده روی فلش را تشخیص - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت جام استان خراسان - داده و آنها را به اجرا در می آورد تا دستگاه برای استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت جام استان خراسان - در محیط آموزشی آماده شود.

جزئیات بیشتر در این باره - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت جام استان خراسان - را می‌توانید در مطلبی که پیشتر برای معرفی ویندوز ۱۰ اس منتشر شده بود از نظر بگذرانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone