🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  3. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  4. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38211.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اسکوتر رباتیک Loomo از سوی Segway روانه بازار می شود

ایده ربات هایی که بتوان سوار آنها شد به قدری جالب به نظر می رسد که کمپانی تولید کننده اسکوترهای برقی Segway را بر آن داشته که با ارائه رباتی مبتنی بر اندروید در سایت ...

ایده ربات هایی که بتوان سوار آنها شد به قدری جالب به نظر می رسد که کمپانی تولید کننده اسکوترهای برقی Segway را بر آن داشته که با ارائه رباتی مبتنی بر اندروید در سایت جمع سپاری ایندیگوگو شانس خود برای فراهم شدن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - سرمایه مورد نیاز برای تولید آن را بیازماید.

این ربات که پیش از این اولین بار در رویداد CES سال جاری میلادی از آن رونمایی شده بود می توند مشابه با هاور بوردها توسط کاربر کنترل شود، با این تفاوت که برای پیچیدن به اطراف کاربر از طریق زانوهای خود آن را هدایت می کند. البته قابلیت های آن فراتر از سایر نمونه های مشابه است. می توانید پس از پیاده شدن از «Loomo» از قابلیت های خودران و ردیابی آن بهره ببرید.

هنگامی که کاربر از لومو پیاده می شود، این ربات صاحبش را از طریق چهره یا بدن او دنبال می کند. همچنین به لطف همکاری با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - فناوری های خودران BMW - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - امکان هدایت و پارک خودران لومو فراهم شده است.

همان طور که انتظار می رود ربات جدید Segway با اپلیکیشن ویژه ای همراه شده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - که به کمک آن کاربر می تواند لومو را از راه دور هدایت کرده و اطراف را از زاویه دید دوربین آن مشاهده کند یا اقدام به ضبط تصویر یا ویدیو نماید. همچنین می - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - توان جملاتی را در اپ تایپ کرد که لومو آنها را برای اطرافیانش بیان کند. از سوی دیگر کاربران می توانند به لطف بهره مندی از کیت توسعه نرم افزار اندروید، مهارت های مورد نیاز را به لومو اضافه نمایند.

پروژه لومو که ابتدا نیاز به تأمین سرمایه ای 100 هزار دلاری برای تولید داشت، اکنون موفق شده در جمع سپاری بیش از 240 هزار دلار سرمایه را جذب کند. قیمت اولیه برای خرید آن 1299 دلار در حین جمع سپاری تعیین شده، در حالی که پس از عرضه به بازار برچسب قیمت 1799 دلاری خواهد داشت. بر اساس وعده سازنده، انتظار می رود ربات یاد شده در ماه مه سال جاری (اردیبهشت تا خرداد سال - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - 97) برای خریداران اولیه ارسال شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone