🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  4. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  5. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38209.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

چگونه نرم افزارها و سیستم عامل های دهه 90 را از طریق مرورگر زنده کنیم؟

دهه 90 را به یاد دارید؟ کامپیوترها کند بودند و با اتصال دایال آپ به اینترنت وصل می شدیم ولی به هر حال از تکنولوژی های آن موقع لذت می بردیم. اگر دل تان برای ...

دهه 90 را به یاد دارید؟ کامپیوترها کند بودند و با اتصال دایال آپ به اینترنت وصل می شدیم ولی به هر حال از تکنولوژی های آن موقع لذت می بردیم. - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - اگر دل تان برای آن دوران تنگ شده است یک خبر خوب داریم: بدون بستن مرورگر و همین الان می توانید دوباره نرم افزارها و تکنولوژی های دهه 90 را روی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - کامپیوتر زنده کنید.

سایت های گوناگونی وجود دارند که برنامه های کلاسیک را در مرورگر بازسازی کرده و بعضا شبیه سازی می کنند. برای مطلب پیش رو هم روی همین سایت ها دست گذاشته ایم و نگاهی به عملکرد آن ها انداخته ایم. بنابراین با ما - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - همراه باشید تا احساس نوستالژی تان را قلقلک دهید.

پینت به سبک قدیمی

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان

ورژن کنونی مایکروسافت پینت (Microsoft Paint) با نرم افزاری که قبلا می شناختیم، به خصوص در زمینه رابط کاربری، متفاوت است و اگر دل تان برای پینت قدیمی شده تنگ بد نیست - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - سری - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - به وب سایت JSPaint.ml بزنید تا با پینت دهه طلایی 90 نیز آشنا شوید. این بازسازی جاوا اسکریپت پینت، تمام ابزارهایی که می خواهید را داشته و جدا از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - قابلیت کشیدن - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - اشکال مختلف می توانید عکسی را از درون کامپیوتر به برنامه فرستاده و آن ویرایش کنید.

آیتونز را فراموش کنید؛ Winamp اینجاست

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلانت

خیلی از قبل تر از آنکه آیتونز به بازار بیاید، تنها یک پخش کننده مدیا وجود داشت که جهان را اداره می کرد: وینمپ (Winamp). به خاطر اضافه شدن قابلیت درگ کردن فایل های ام پی 3، از وینمپ 2 به عنوان بهترین نسخه این مدیا پلیر یاد می کنند و Winamp2-JS تمام تجاربی که با این نسخه داشتید را دوباره بازسازی می کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - حتی قابلیت این را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - دارید تا اسکین های متفاوت تر انتخاب - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرده و همانند گذشته تغییراتی ظاهری به نسخه وینمپ تحت وب بدهید.

انیمیشن های فراموش شده آفیس

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان

برای کسانی که به یاد نمی آورند، مایکروسافت آفیس از انیمیشن های دستیار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای کمک به کاربران استفاده می کرد. انیمیشن هایی که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - عملا کارایی نداشتند ولی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - به خاطر تعداد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - زیادشان، توانستند تنوع خوبی به نرم افزارهای ردموندی ها بدهند. clippy-js آمده تا این انیمیشن ها را بار دیگر زنده کند. در این سایت می توانید یکی از دستیارها را انتخاب - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرده و انیمیشن های آن را ببینید؛ اگر از قدیمی ها باشید، احتمالا انتخاب تان «کلیپی» (Clippy) خواهد بود.

ویندوز 3.0 را در مرورگر راه اندازی کنید

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان

تمام سایت های بالا نرم افزارهای کلاسیک را تحت وب بازسازی می کردند. حالا بیایید یک قدم پیش برویم؛ اولین نسخه ویندوزی که خیلی از مردم با آن آشنا هستند، ویندوز 3.0 هست که با موفقیت های زیادی رو به رو شد و توانست به رقیبی برای کومودور و مکینتاش تبدیل شود. نسخه کامل این - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - سیستم عامل را می توانید از اینجا شبیه سازی کنید. البته چیز زیادی برای کار کردن با - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - آن وجود ندارد ولی باز می توان یک تجربه جالب با آن داشت.

بازی های ویندوز 3.1 را انجام دهید

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان

اگر دوست دارید - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - بدانید بازی ها از کجا به کجا رسیده اند، همین الان سری به آرشیو اینترنت زده و نگاهی به بازی های ویندوز - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - 3.1 بیاندازید. در این وب سایت می توانید هر بازی دهه نودی که روی سیستم عامل مایکروسافت اجرا شده بود را انتخاب - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرده و به تجربه آن بیاندازید. البته تاریخ مصرف این بازی ها گذشته ولی باز برای لمس پیشرفت تکنولوژی، تجربه ای خالی از لطف نیست.

ویندوز 95

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان

اگر ویندوز 3 نخستین نسخه از ویندوز بود که طعم موفقیت را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - چشید، ویندوز - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - 95 را می توانیم اولین سیستم عامل مایکروسافت بنامیم که فراگیر شد. مردم همانند آیفون های امروزی، برای خرید این نسخه از ویندوز در صف های طولانی می ایستادند. win95.ajf.me نسخه کامل ویندوز 95 را در مرورگرتان شبیه سازی می کند. کافیست سری به آن زده و ببینید که در دهه 90 کاربران برای چه چیزهایی صف می کشیده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان

همه چیزهایی نوستالژی برای پی سی نیستند و به همین خاطر شبیه ساز سایت James Friend فوق العاده به نظر می - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر صومعه سرا استان گیلان - رسد. این سایت کالکشنی از نسخه های شبیه سازی Mac OS در دهه 90 را ارائه می دهد (پیش از آنکه نام این سیستم عامل به macOS تغییر کند) و خیلی از آن ها دارای نرم افزارهای محبوب زمان خود هستند. اگر پیشتر مک داشتید، حالا زمان خوبی است تا خاطرات خود را زنده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone