🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38212.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

به کمک قابلیت جدید گوگل مپس، شهر اوداته ژاپن را با یک سگ بگردید

«اوداته» (Odate) یکی از شهرهای استان آکیتا ژاپن است که به عنوان زادگاه سگ های آکیتا، محبوبیت زیادی بین توریست ها دارد. به همین خاطر هم کمپانی گوگل با مهندسین این شهر وارد همکاری شده ...

«اوداته» (Odate) یکی از شهرهای استان آکیتا ژاپن است که به عنوان زادگاه سگ های آکیتا، محبوبیت زیادی بین توریست ها دارد. به همین خاطر هم کمپانی گوگل با مهندسین این شهر وارد همکاری شده تا کاربران بتوانند بخش هایی از اوداته ژاپن را به کمک سگ های آکیتا بگردند.

گوگل برای ارائه این ویژگی، پشت دو سگ آکیتا دوربین قرار داده و آن ها با رفتن به خیابان های اوداته، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - عکس ها و فیلم هایی گرفته اند. این تصاویر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - و ویدیوها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - نیز به Google Street - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - View اضافه شده اند و بنابراین قابلیت این را دارید تا از پشت یکی از این سگ ها بعضی بخش های اوداته همانند مجسمه هاچیکو یا موزه سگ آکیتا را ببینید.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان

البته این اولین بار نیست که گوگل برای Google Street View از سگ راهنما - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - استفاده می کند. سال گذشته اهالی مانتن ویو همین قابلیت را به یکی از جزیره های کره جنوبی آوردند و کاربران می توانستند به همراه آن، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - به گشت و گذار در بخش های مختلف جزیره بپردازند.

بنابراین با - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - وجود اینکه سگ ها بیشتر جنبه ظاهری در گوگل مپس دارند اما آحتمالا در آینده شاهر حضور پر رنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر شاندیز استان خراسان - تر این حیوانات در نقشه گوگل و قسمت Google Street View خواهیم بود. در هر صورت اگر می خواهید بخش هایی از اوداته را از نگاه سگ های آکیتا ببینید، به این لینک بروید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone