🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38185.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعات قیمت و مشخصات منتسب به HTC U12 منتشر شد [به روز رسانی]

مدتی قبل در رویدادی مرتبط با شبکه های مخابراتی 5G در تایوان موبایلی نمایش داده شد که احتمال می رفت پرچمدار یو 12 از HTC باشد. به تازگی اطلاعات مشخصات منتسب به این تلفن هوشمند منتشر ...

مدتی قبل در رویدادی مرتبط با شبکه های مخابراتی 5G در تایوان موبایلی نمایش داده شد که احتمال می رفت پرچمدار یو 12 از HTC باشد. به تازگی اطلاعات مشخصات منتسب به این تلفن هوشمند منتشر شده است.

اطلاعات جدید که توسط یک روزنامه نگار روسی منتشر شده اشاره به نمایشگری 6 اینچی دارد که از رزولوشن QHD و با نسبت 18 به 9 بهره می برد. البته قرار نیست این موبایل دارای نمایشگر امولد باشد، بلکه نمایشگر سوپر LCD برای - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آن در نظر گرفته شده. بدنه یو 12 در بخش پشت و جلو از جنس شیشه خواهد بود و یک فریم فلزی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برای اطراف آن در نظر گرفته خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل
تصویری که در رویدادی مرتبط با شبکه های مخابراتی 5G در تایوان به نمایش در آمد و خبر از بهره مندی موبایل مذکور از مودمی پر سرعت (احتمالاً مودم اکس 20 کوالکام با سرعت 1.2 گیگابیت در ثانیه) را می داد. در آن زمان ایوان بلس، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی ادعا کرده بود که این دستگاه در واقع یو 12 از HTC است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده چیپست اسنپدراگون 845 نیرو بخش یو 12 خواهد بود و 6 گیگابایت رم به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته خواهد شد. البته افزایش میزان حافظه جانبی نیز امکان پذیر خواهد بود.

دوربین اصلی، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دوگانه و با رزولوشن های 12 و 8 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلویی از رزولوشن 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. یو 12 همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - قرار است به لطف بهره مندی از گواهینامه استاندارد IP68 در مقابل نفوذ آب و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گرد و غبار مقاوم باشد و به یک باتری با ظرفیت 3980 میلی آمپر ساعتی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مجهز شود. پشتیبانی از دو سیم کارت برای آن در نظر گرفته شده و از شبکه های مخابراتی 5G نیز پشتیبانی می کند.

نسخه اندورید در نظر گرفته شده برای آن 8.0 است و با نسخه 10 رابط کاربری سنس HTC ارائه خواهد شد. بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گزارش های منتشر شده این تلفن هوشمند احتمالاً در ماه آوریل (فروردین تا اردیبهشت ماه سال 97) و با قیمتی در حدود 880 دلار روانه بازار خواهد شد. البته اشاره شده که احتمالاً - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - قیمت عرضه در مناطق مختلف متفاوت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خواهد بود.

 

به روز رسانی:

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از یک منبع نزدیک - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به HTC منتشر شده، U12 از دوربین اصلی دوگانه با رزولوشن های 12 و 16 - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مگاپیکسلی و با حسگرهای ساخت سونی و دوربین جلویی 8 مگا پیکسلی بهره خواهد برد و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با باتری به ظرفیت 3420 میلی آمپرساعت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - همراه خواهد شد. همچنین به ادعای وبسایت انگجت موبایل یاد شده دارای حافظه داخلی به ظرفیت 256 گیگابایت خواهد بود. بقیه اطلاعات مشابه با مواردی است که پیش از این در همین مطلب ذکر شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone