🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38186.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

محصولات اپل به طور متوسط چقدر عمر می کنند

در سال های اخیر و با افزایش قیمت گجت های اپل معمولا کاربران دیرتر اقدام به خرید مدل های جدید می کنند. از سوی دیگر مسائلی از قبیل کند شدن آیفون بعد از به روزرسانی ...

در سال های اخیر و با افزایش قیمت گجت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - های اپل معمولا کاربران دیرتر اقدام به خرید مدل های جدید می کنند. از سوی دیگر مسائلی از قبیل کند شدن آیفون بعد از به روزرسانی باعث شده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - اپل به کهنگی عمدی محصولات خود و مجبور کردن کاربران به خرید مدل های جدید متهم شود.

یک تحلیلگر آمریکایی به نام Horace Dediu با استفاده از آمارهای موجود به بررسی این موضوع پرداخته و طول عمر متوسط محصولات اپل را برآورد کرده است..

تحلیل او بر اساس مقایسه تعداد محصولات فروخته شده اپل با تعداد دستگاه های فعال این کمپانی صورت گرفته است. تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهانبر اساس جدیدترین گزارش کمپانی کوپرتینویی تعداد دستگاه های فعال - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - آنها به 1.3 میلیارد رسیده است. با توجه به اینکه اپل تا کنون 2.05 میلیارد گجت تولید کرده به سادگی می توان نتیجه گرفت که 750 میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - عدد از آنها از رده خارج شده اند.

Dediu با بررسی آمارهای موجود متوجه شده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - که تعداد گجت های - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - فروخته شده در سه ماهه سوم سال 2013 برابر 750 میلیون بوده؛ از اینرو مشخص می شود که طول عمر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - متوسط محصولات اپل 4.3 سال است.

از آنجایی که اپل در زمینه اعلام تعداد دستگاه های فعال بسیار محتاط است و آنها را با تفکیک گجت های مختلف اعلام نمی کند، نمی توان در مورد آیفون یا آیپد طول عمر خاصی را اعلام کرد.

هرچند با توجه به میزان استفاده از آیفون و گجت نه چندان پرکاربرد دیگری مثل آیپد می توان به این نتیجه رسید که دومی به مراتب از زندگی طولانی تر و با آرامش بیشتری برخوردار خواهد بود.تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان

بر اساس نمودار دیگری که در تحقیق این تحلیل مورد استفاده قرار گرفته طول عمر محصولات اپل از سال 2012 افزایش یافته است. از دلایل این مساله علاوه بر افزایش احتمالی کیفیت محصولات می توان به افزایش آگاهی عمومی نسبت به دیوایس های الکترونیکی اشاره کرد چرا که در سال گذشته میزان فروش موبایل های هوشمند برای نخستین بار از زمان عرضه آنها با کاهش مواجه شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone