🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44666.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

بازگشت کیبورد فارسی اپل به نسخه بتای iOS 11

روز گذشته اپل در سن خوزه رویداد سالانه WWDC را برگزار کرد و میزبان صدها توسعه دهنده از سرتاسر جهان بود. این شرکت در جریان کنفرانس شب گذشته خود خبرهای زیادی برای حاضران در سالن ...

روز گذشته اپل در سن خوزه رویداد سالانه WWDC را برگزار کرد و میزبان صدها - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توسعه دهنده از سرتاسر جهان بود.

این شرکت در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جریان کنفرانس شب گذشته خود خبرهای زیادی برای حاضران در سالن - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داشت و برخلاف سال های گذشته که عمدتا روی مقوله نرم افزاری تاکید می کرد، شب قبل از محصولات سخت افزاری تازه اش - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از جمله اسپیکر هوشمند سیری موسوم به هوم پاد نیز رونمایی کرد.

اما iOS از جمله موضوعات اصلی پرداخته شده به آن در شب گذشته - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بود که با بیش از ده قابلیت و  امکان تازه، نسخه جدیدتری از آن معرفی گردید و یکی از این امکانات آن که البته فعلا در نسخه بتا به چشم می خورد کیبورد فارسی است.

کیبورد فارسی پیشتر در یکی از نسخه های قبلی iOS وجود داشت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اما به سرعت از آن حذف گردید و حالا آنطور که - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به نظر می رسد در نسخه بتا از iOS 11 مجددا به آن اضافه شده است.

در نظر داشته باشید که امکانات در نسخه های بتای نرم افزارهای مختلف همیشگی نیستند و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ممکن است که در نسخه های اصلی مجددا حذف گردند.

در انتها باید اضافه کنیم که این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خبر را شماری از کاربران توییر در صفحه شخصی خود قرار - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داده اند و دیجیاتو آن را تایید یا رد نمی کند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone